• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

pelagos1

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av @pelagos1. Som alltid är det väldigt trevligt och smidigt att göra affär med denna goodguy! Kommer säkerligen bli fler affärer framöver, 100% GG🙂
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Köpte en Tag Heuer av denna herren, snabb frakt, bra kommunikation och bra beskrivning. Handlar gärna igen.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ännu en gånt har jag gjort affär med trevlige @pelagos1, denna gång köpte jag en klocka på distans. Kan verkligen rekommenderas, 100% GG🙂
 

Jungelbobo

Cartier
Köpte en Longines på distans av @pelagos1 och vad kan man säga? Instämmer i hyllningskören! Supertrevlig herre på alla sätt. Snabb och smidig affär! Gör mer än gärna affärer i framtiden och han är 110% GG i min bok. 👌😀
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Köpt ett band på distans av @pelagos1 och har bara gott att säga. Kunde hämta ut mitt band på posten 24h efter att jag förskottsbetalade, supernöjd!!
En hyvens kille som jag gärna gör fler affärer med🙂
 

K97

Cartier
Köpte Breitling på distans av @pelagos1. I vanliga fall föredrar jag inte distans, men allt var perfektion!
Förskott betalade och kunde hämta ut dagen efter. Gör gärna fler affärer i framtiden!

Rekommenderas starkt, 100%!
 
Topp