paradis
Guld
Haha skriver ni på riktigt, fysiskt?
Iofs. borde man ha en penna som man skriver under sitt namn med när man hämtar ut paket...
Om man jämför pennans kostnad, mot hur ofta man skriver under något, så blir underskriften dyr.............
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha skriver ni på riktigt, fysiskt?
Iofs. borde man ha en penna som man skriver under sitt namn med när man hämtar ut paket...
Aquanaut och MB Starwalker.
![]()
Ordentligt classy!
Tycker att strukturen i pennan matchar urtavlan rätt bra.![]()
Tycker att strukturen i pennan matchar urtavlan rätt bra.![]()
Måste köpa en sån starwalker inför höstens plugg-slaveri. Var är bra att handla, är det NK som gäller eller finns de till något super-extra-duperpris på nätet?
Jag har köpt mina övriga MB på Jarl Sandin i Göteborg och min Starwalker har jag köpt beggad. Har sett några MB till salu här på K&S, dock ej någon Starwalker. Meisterstück LeGrand är ju annars trevlig och känns väldigt klassisk.
Får glida förbi NK och känna på några och se vad man skall ha kanske. Har du någon soft allround-rekommendation? Alltså typ anteckningar etc.
Ja det bästa är nog att få testa pennan i butik. Vad jag kan se så finns refiller med "fine" eller "medium" bredd på spetsen så den går ju alltid att byta ut. Kostar ca 200-250 kr.
Jag har köpt mina övriga MB på Jarl Sandin i Göteborg och min Starwalker har jag köpt beggad. Har sett några MB till salu här på K&S, dock ej någon Starwalker. Meisterstück LeGrand är ju annars trevlig och känns väldigt klassisk.
För stor tycker jag.
Jag kör Sailor (http://www.penstore.se/p/tillbehor-och-refiller/black/sailor-jentle-ink-50-ml-black.html) tycker den torkar snabbt.En OT-fråga; jag söker ett svart bläck som torkar snabbt så att man slipper kladd. Söker ett bläck som ska fungerar på de flesta sorters papper som kan förekomma i ett kontor (printerpapper, anteckningsblock, kontraktspapper). Använder förnärvarande Mont Blanc´s eget bläck. Bläcket är till en reservoarpenna.
Tack på förhand.