Känns som denna också förtjänar att delas här...
känns som en bra framsida...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill ha produktbilderna sen ocksåKänns som denna också förtjänar att delas här...![]()
Eller ja, boken ocksåVill ha produktbilderna sen också![]()
Men en massa margarinkramar....Eller ja, boken också![]()
(Köpte du flera stycken eller ska du inte köpa fler pennor?)Nu har jag också fått en k00l förvaring till mina pennor![]()
![]()
![]()
Spank youuuu!(Köpte du flera stycken eller ska du inte köpa fler pennor?)
Varmt och broderligen grattis vilketdera du gjorde eller väljer![]()
Nej, efter att ha fyllt på den för första gången så höjer jag betyget till en stark 3:a, mycket stark.Recension:
![]()
![]()
Pennan har alla rätt bortsett från stålspetsen. Pumpfyllning och skruvlock men saknar som sagt guldspets.
vilket resulterar i ett mediokert betyg: 3-.
Pennan kommer att få bo på skrivbordet och inte åka med i fickan. För det här priset förväntade jag mig mig mer.
Jag har också en penna med sådan spets från min farfar, vad jag förstått är det typ en legrering (material) som man lägger på spetsen av nibben. Min var inget att hurra för mer än det sentimentala värdet- så den finns kvar hemma hos migHåller på packa inför flytt och har en hel del pennor från farfar i olika kvaliteter, men ett par reservoarpennor med iridium spets är det nåt att hurra över? Inga stämplar utan nåt han fått och använt i tjänst
![]()
Okej, ja dom han haft i tjänsten är ju inget som ska avverkas inte dom andra heller iofs men fortfarande kul med lite info!Jag har också en penna med sådan spets från min farfar, vad jag förstått är det typ en legrering (material) som man lägger på spetsen av nibben. Min var inget att hurra för mer än det sentimentala värdet- så den finns kvar hemma hos mig![]()
Det finns en herre i Bandhagen som kan hjälpa dig om något är trasigt eller om någon penna behöver lite xtra rengöring.Okej, ja dom han haft i tjänsten är ju inget som ska avverkas inte dom andra heller iofs men fortfarande kul med lite info!![]()
Välrenommerade penntillverkare har oftast sitt namn eller ytterligare information på spetsen, så pennor med endast "Iridium Point" är ofta billiga "no name"-pennor.Håller på packa inför flytt och har en hel del pennor från farfar i olika kvaliteter, men ett par reservoarpennor med iridium spets är det nåt att hurra över? Inga stämplar utan nåt han fått och använt i tjänst
![]()