Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju då resan precis startatVarför söka vidare? När man hittar det bästa ger man sig? Eller...?![]()
Bra val!Två av mina vapendragare idag
![]()
Ooooohhh!!Friendly reminder att penstore.se kör med 20% på hela sortimentet helgen ut
Tack kompis!Friendly reminder att penstore.se kör med 20% på hela sortimentet helgen ut
Ooooohhh!!
Mysigaste tråden med de mysigaste personerna får de mysigaste rekommendationernaTack kompis!
Mysigaste tråden med de mysigaste personerna får de mysigaste rekommendationerna
Köpte en ny nib till pelikanen ist. Skönt att det infallet gick över.Fick ett infall och det slog mig att om jag sålde 3 pennor skulle jag kunna köpa något riktigt kul!
![]()
Tex dessa tre.
Har bara använt kulspets och stiftpenna från Caran d'Ache, men tycker att det är väldigt mycket penna för pengarna. Dessutom riktigt fin design, enligt mig.Vrf är caran d arche slutsålda på penstore, är de ens så bra?
Kan bara hålla med. Men sedan jag skaffade Unis Kuru-Toga-stiftpenna i gun-metal så har Caran d'Aches stiftpenna legat stilla.Har bara använt kulspets och stiftpenna från Caran d'Ache, men tycker att det är väldigt mycket penna för pengarna. Dessutom riktigt fin design, enligt mig.
Brobergs säljer också: https://brobergs.se/category.html/caran-d-ache
Ja, dom är väldigt trevliga. Men komma tex amazon innan du handlar lokalt i SverigeVrf är caran d arche slutsålda på penstore, är de ens så bra?
Penstore hade en kampanj på -20% på allt under typ förra veckan. Kan vara så att en del sålde slut då.Vrf är caran d arche slutsålda på penstore, är de ens så bra?
Kul att du hittat hit!!Nu har jag plöjt igenom tråden och det finns en hel del fräsiga samlingar här!
Själv har jag bara en finare penna, resten är enkla bläckpennor annekterade från diverse kontor som överlevt minimikraven.
Hur som blir Jag väldigt nyfiken på hur mycket ni nyttjar era finare pennor? Är ni frekventa författare eller faller ni på sidan av spektrum ni som är rent samlande?
Jag använder min penna dagligen för anteckningar på jobbet och tidigare även för visst journalförande. Har lite svårt att motivera nyköp men det kanske inte är så svårt egentligen![]()
Välkommen till bollhavet! Jag använder mina pennor hela tiden. Antecknar fortfarande analogt men det som ska publiceras skrivs naturligtvis digitalt. Men jag skriver och ritar med mina pennor hela tiden, roterar mellan samlingen men Pelikan och Platinum är favoriternaNu har jag plöjt igenom tråden och det finns en hel del fräsiga samlingar här!
Själv har jag bara en finare penna, resten är enkla bläckpennor annekterade från diverse kontor som överlevt minimikraven.
Hur som blir Jag väldigt nyfiken på hur mycket ni nyttjar era finare pennor? Är ni frekventa författare eller faller ni på sidan av spektrum ni som är rent samlande?
Jag använder min penna dagligen för anteckningar på jobbet och tidigare även för visst journalförande. Har lite svårt att motivera nyköp men det kanske inte är så svårt egentligen![]()
Kul läsning!Välkommen till bollhavet! Jag använder mina pennor hela tiden. Antecknar fortfarande analogt men det som ska publiceras skrivs naturligtvis digitalt. Men jag skriver och ritar med mina pennor hela tiden, roterar mellan samlingen men Pelikan och Platinum är favoriterna
Varmt tack min vänKul läsning!
Är det en 800 eller 1000?Varför söka vidare? När man hittar det bästa ger man sig? Eller...?![]()