Ser nu att M1000 dessutom inte verkar finnas, contact for availabilitySitter och tittar på Tuben nu, känns helt rätt, unnande mig även tillhörande bläck...
passade även på att få den graverad.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser nu att M1000 dessutom inte verkar finnas, contact for availabilitySitter och tittar på Tuben nu, känns helt rätt, unnande mig även tillhörande bläck...
passade även på att få den graverad.
![]()
beställ så får du en snart, jag hade gjort det!Ser nu att M1000 dessutom inte verkar finnas, contact for availability
Här får ju alla ta del av det mysiga snacket, istället för det sedvanliga pmandet med smörkungenDet är ju spännande att följa shopping live![]()
Jag kör M. Men den är lite blöt. Lite som en B eller BB hos Montblanc. Jag skulle köpt en F om jag var du. Har du M på 149 så är det som F eller EF på Pelikan@Margarinkungen Vad har du för nib på din 805'? F? Nöjd?
Underbart! Jag har beställt en m805 streeseman som kommer någon gång också! HihiIngen minns en fegis
Thank you for your interest in Appelboom - Luxury Writing Instruments and Leather Goods prod ucts. Your order has been received
M1000 EF, svart. Så nu har min svarta M600 en big brotha
Oh you!Underbart! Jag har beställt en m805 streeseman som kommer någon gång också! Hihi
you had me at "Hello" hahahOh you!
Det borde vara en Platinum LeGrand, mtp gängorna (?) Där locket skruvar fast i pennanNågon som är vass på MB och kan svara på vilken storlek denna penna är?
Okej! Tack för svar. Menar du att midsize och classique inte finns utan lock?Det borde vara en Platinum LeGrand, mtp gängorna (?) Där locket skruvar fast i pennan
Det finns med lock, tänkte mer hur locket sätts på. Antar att midsize och classique bara trycks fast, medan legrand och uppåt skruvas fast, se bilderOkej! Tack för svar. Menar du att midsize och classique inte finns utan lock?![]()
Då är jag med! Pedagogiskt och bra. Tack för svar. Då har jag förmodligen köpt en Le GrandDet finns med lock, tänkte mer hur locket sätts på. Antar att midsize och classique bara trycks fast, medan legrand och uppåt skruvas fast, se bilder
![]()
![]()
2000 klarar sig bra. Men vista, all star och safri torkar innan patronen är slut för mig…Hur ”snabbt” torkar era lamy pennor?
Sicket paket!Ett skepp kommer lastat
![]()
Mycket detaljer i den här pennan som verkligen är bra.![]()
Ser ni ruter ess… finns hjärter och klöver också. Spader ess är på ”clippet” men dom andra 3 är lite mera subtila
![]()
![]()
![]()
Minst sagt nöjd och även spetsen blev helt rätt. (F)Sicket paket!
Happ, då får man sitta här i sen ensamhet, under korkeken, i sju veckor till tills min kommerMinst sagt nöjd och även spetsen blev helt rätt. (F)
Den som väntar på något gott…Happ, då får man sitta här i sen ensamhet, under korkeken, i sju veckor till tills min kommer![]()
2000 klarar sig bra. Men vista, all star och safri torkar innan patronen är slut för mig…