• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Perfekt duo!

Budget duo!

Bilagor

• CE890B59-1957-48CC-967E-9175BF89F759.jpeg
    CE890B59-1957-48CC-967E-9175BF89F759.jpeg
    610.6 KB · Visningar: 30
Någon av dem mot något lite dressigare! Datejust Santos Tank Reverso eller Ingenieur Bvlgari St. Moritz Constellation 😍
Hmm jag har varit inne på dressur lite, men tänker kanske att Speedyn kan bli mer dressig med ett schysst alligatorband, så jag kanske ska köra på denna duo då den är ganska stabil med två klockor som funkar på i princip alla straps.

Hmm jag har varit inne på dressur lite, men tänker kanske att Speedyn kan bli mer dressig med ett schysst alligatorband, så jag kanske ska köra på denna duo då den är ganska stabil med två klockor som funkar på i princip alla straps.
Glider kanske inte lika elegant under manschetten men speedyn på läder tycker jag funkar med kavaj. Med kostym eller smoking för stor tycker jag 🤷‍♀️⌚

Tillbaka
Topp