Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hantverket är det absolut inget fel på.Det finns säkert bra nu med men inte lika intressanta iaf.
Nej de är ju inte lika spännande och nyskapande som säg…en Rolex ExplorerI min mening peakade Omega under 70/80-talet. De gör fortfarande bra klockor men är lika spännande som en Audi.
Haha! Lite äpplen och päron. Men fair point. Rolex var ju också roligare förr helt klart. Båda gör som sagt fina klockor, men just i kombination med de enorma volymerna som Omega pumpar ut så blir det rätt trist.Nej de är ju inte lika spännande och nyskapande som säg…en Rolex Explorer
Känns som alla gör ”bättre” klockor nu men att klockorna ändå var bättre förrHaha! Lite äpplen och päron. Men fair point. Rolex var ju också roligare förr helt klart. Båda gör som sagt fina klockor, men just i kombination med de enorma volymerna som Omega pumpar ut så blir det rätt trist.
Tekniskt sett är de ju bättre idag, designmässigt var de mer spännande förr.Känns som alla gör ”bättre” klockor nu men att klockorna ändå var bättre förr
Denna är så wow!Kört denna monokroma duo ett litet tag nu, väldigt trevliga
Det är en bra duo! Har något liknande i lådornaKört denna monokroma duo ett litet tag nu, väldigt trevliga
Någon av dem mot något lite dressigare! Datejust Santos Tank Reverso eller Ingenieur Bvlgari St. Moritz ConstellationHar sålt alla dyrare klockor i samlingen, kvar är pam111 och 3861 speedy. Om ambitionen är en duo, vilken byts ut, och till vad! Värt att tillägga är att jag redan ägt en black bay 58...
Hmm jag har varit inne på dressur lite, men tänker kanske att Speedyn kan bli mer dressig med ett schysst alligatorband, så jag kanske ska köra på denna duo då den är ganska stabil med två klockor som funkar på i princip alla straps.Någon av dem mot något lite dressigare! Datejust Santos Tank Reverso eller Ingenieur Bvlgari St. Moritz Constellation
Har sålt alla dyrare klockor i samlingen, kvar är pam111 och 3861 speedy. Om ambitionen är en duo, vilken byts ut, och till vad! Värt att tillägga är att jag redan ägt en black bay 58...
Byt ut inget! Det är perfekt som det är!
Nej, det är bäst om du säljer den högra till mig och byter ut den mot något annatKan denna duon vara något?
Glider kanske inte lika elegant under manschetten men speedyn på läder tycker jag funkar med kavaj. Med kostym eller smoking för stor tycker jag ️Hmm jag har varit inne på dressur lite, men tänker kanske att Speedyn kan bli mer dressig med ett schysst alligatorband, så jag kanske ska köra på denna duo då den är ganska stabil med två klockor som funkar på i princip alla straps.
Stark kombo. Lustigt hur den lilla mm skillnaden mellan bandhornen kan göra så stor skillnad. BB'n ser mkt större ut än Explorern.Black & white/silver duo
Ja Explorern bärs något mindre även om det är marginellt.Stark kombo. Lustigt hur den lilla mm skillnaden mellan bandhornen kan göra så stor skillnad. BB'n ser mkt större ut än Explorern.