Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra, tycker visarna är så extremt fina, som gamla heuer. Men hur upplever du höjden på dem?Det här är en ganska perfekt duo men jag har nog bara råd med en
Höjden på B25 är ju hög i mm men den störde mig inte alls. Den gröna är ju betydligt mindre så den funderade jag inte ens över.Riktigt bra, tycker visarna är så extremt fina, som gamla heuer. Men hur upplever du höjden på dem?
Tudor mini-sub så har du allt du behöverDenna lilla duo är trevlig! Funderar på att komplettera dessa med en till mindre klocka på gummi, gärna 33-36mm. Någon som har tips på ngt sådant? De enda jag kommer på är en utav de äldre Aquanaut referenserna och då blir det dyrt…
Denna lilla duo är trevlig! Funderar på att komplettera dessa med en till mindre klocka på gummi, gärna 33-36mm. Någon som har tips på ngt sådant? De enda jag kommer på är en utav de äldre Aquanaut referenserna och då blir det dyrt…
Det låter intressant! Vet du vad en sådan listar för?Rolex YachtMaster (svart/rose) gummi finns ju i 37mm inte heller billig men jag gillar den. Sparar ju själv till den
En Hublot Genève MDM såklart !Denna lilla duo är trevlig! Funderar på att komplettera dessa med en till mindre klocka på gummi, gärna 33-36mm. Någon som har tips på ngt sådant? De enda jag kommer på är en utav de äldre Aquanaut referenserna och då blir det dyrt…
Det låter intressant! Vet du vad en sådan listar för?
Dröm setup!Kört denna monokroma duo ett litet tag nu, väldigt trevliga
Någon annan som hoppar frekvent mellan 36 & 44? Min favoritfärg lär inte vara svår att gissa heller.
Riktigt grym duoEn relativt billig sport duo som jag tyckte funka.
Den ljusa är ju fantastisk. Vilken är det?Japansk duo - sport/dress, mörk/ljus, stor/liten.
VC:n är ju sjuuukt fin!Denna duo har fungerat galet bra under sommaren.
DJ41:an perfekt till avslappnad klädsel och VC:n ypperlig till skjortan på kontoret.
Gissar på SBGW231.Den ljusa är ju fantastisk. Vilken är det?
Ja den är rätt skön faktiskt.VC:n är ju sjuuukt fin!
Den ljusa är ju fantastisk. Vilken är det?
StämmerGissar på SBGW231.
Riktigt fin duoHers and hers