Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trivsam duo som komplettar varandra väl
Mycket bra! Vart kommer bandet ifrån?
Asså klockorna i all ära, men den där ringen går inte av för hackor! Vad är det för nåt?Duo i tvåton, titan/guld och guld/titan.
Vet inte, dyker upp hos pantbankerna då och då. Tiger i guld med stenar som ögon. Vulgär och kul, försöker vänja mig själv, inte riktigt där än.Asså klockorna i all ära, men den där ringen går inte av för hackor! Vad är det för nåt?
Ska spana på pantbankerna, tack för tipset!Vet inte, dyker upp hos pantbankerna då och då. Tiger i guld med stenar som ögon. Vulgär och kul, försöker vänja mig själv, inte riktigt där än.
Klassisk 36mm duo
Helt min stil om du vill passa den vidare!Vet inte, dyker upp hos pantbankerna då och då. Tiger i guld med stenar som ögon. Vulgär och kul, försöker vänja mig själv, inte riktigt där än.
Tack så mycket. Benägen att hålla medOj så trevlig duo!
Daydaten ställer jag mig i kö påKlassisk 36mm duo
Ref på datejusten?Klassisk 36mm duo
16234Ref på datejusten?
Den stannar nog ett tag men ska försöka komma ihågDaydaten ställer jag mig i kö på