Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du ska nog kanske inte köpa just den där 14060Jag går i tankarna på att sälja av alla mina klockor utom min DJ för att sedan köpa en 14060 och skapa det här paret. Något tidlöst att slita med hälsan de kommande 20-30 åren innan min son och dotter en vacker dag får ärva dem.
Mjukaste jag settDu ska nog kanske inte köpa just den där 14060
Perfekt slitning på bruna natot. Hade du det bandet på dig när den här bilden togs?Perfekt Casio-duo!
Ha-ha *applåderar*Perfekt slitning på bruna natot. Hade du det på dig det banden när den här bilden togs?
Hahaha. Trådens bästa inlägg på längePerfekt slitning på bruna natot. Hade du det på dig det banden när den här bilden togs?
Mycket bra!Speedmaster och explorer 2
Hahaha!Perfekt slitning på bruna natot. Hade du det bandet på dig när den här bilden togs?
En riktig drömkombo! Snyggaste versionen av Exp2!Speedmaster och explorer 2
Jag sa ju det!Tog precis en bild och inser att detta är bra duo!