Den där är ju inte ens photoshoppad. Den är ju på riktigt. Och den kostade mycket, vill jag minnas att jag läste.
Denna va ju lite rå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är ju inte ens photoshoppad. Den är ju på riktigt. Och den kostade mycket, vill jag minnas att jag läste.
Denna va ju lite rå
Nä jag vet! Tyckte mer att att de va en cool makeover som kom upp i mitt insta!Den där är ju inte ens photoshoppad. Den är ju på riktigt. Och den kostade mycket, vill jag minnas att jag läste.
Du får gärna posta i den här tråden, jag ville bara påpeka att den finns på riktigt.Nä jag vet! Tyckte mer att att de va en cool makeover som kom upp i mitt insta!
22500chf va nog priset
Kanske skulle postat i en annan tråd.
Du får gärna posta i den här tråden, jag ville bara påpeka att den finns på riktigt.
Det var en cool makeover, det finns några få andra sådana out there. Jag gillar. Jag är sugen på att make:a over en panna själv.
Lite lågt att de inte har ett äkta RubberB utan en kopia, för det priset.Hittade länken
Label Noir | Watches, Jewellery & Designer iPhone Cases
Visit Label Noir's official boutique and experience its fascinating world of unique creations: Watches, Jewellery, Designer iPhone Cases. Free shipping on all orders.www.labelnoirdesign.com
Förklara dig karl!Jag skulle faktiskt vara villig att betala en idiotisk summa för en sån här.
En Smart/träningsklocka så man kan ha panna när man cyklar, springer osv, osv.Förklara dig karl!
Vad i hela friden tittar vi på?
Det var ta mig tusan det dummaste jag hört. Men visst, jag hade också kunnat tänka mig en sådan.En Smart/träningsklocka så man kan ha panna när man cyklar, springer osv, osv.
Det finns en annan sådan klassiker som jag tror jag gillar mer... ska se om jag hittar... ah...En Smart/träningsklocka så man kan ha panna när man cyklar, springer osv, osv.
Eller hur @Hoffa!Det här är lite off-topic, för det här är inga drömmar, men jag föreställde mig vad Year of the Radiomir 2022 skulle kunna innebära. Det blev mer av en mardröm.
Fast kronan är på fel ställe, lättare att använda med kronan bort från handleden och man riskerar inte att trycka av misstag.Det finns en annan sådan klassiker som jag tror jag gillar mer... ska se om jag hittar... ah...
Bra poäng.Fast kronan är på fel ställe, lättare att använda med kronan bort från handleden och man riskerar inte att trycka av misstag.
Mer länkar åt folket!!Eller hur @Hoffa!
Mer länkar åt folket!!
Yes sir!Radiomir med länk är din våta dröm?
Du får köpa en 1055 och modda?Ge mig denna. Matt grön tavla, matt grön ring, vit text och vita index med grönt OP gummi i 22mm.
Dyr modDu får köpa en 1055 och modda?
Tror du din version blir billig?Dyr mod
Det är ju en relativt enkel mod, egentligen. Till och med så enkel att du själv skulle kunna byta mellan ringarna...Dyr mod
Billigare iaf!Tror du din version blir billig?
Vill du verkligen ha AUTOMATIC på tavlan? Hade ju kunnat stå bara PANERAI uppe och sen SUBMERSIBLE nere istället.Ge mig denna. Matt grön tavla, matt grön ring, vit text och vita index med grönt OP gummi i 22mm.
Har inget emot Automatic på tavlan, tycker att 4-liner är snyggare än 2-liner på en sub Inte heller något emot datumet.Vill du verkligen ha AUTOMATIC på tavlan? Hade ju kunnat stå bara PANERAI uppe och sen SUBMERSIBLE nere istället.
Myspys.. Men i 44Ge mig denna. Matt grön tavla, matt grön ring, vit text och vita index med grönt OP gummi i 22mm.
En annan modell jag gärna hade haft ...
En 968 i 44mm, då skulle jag kunna bli OWG med den.en 968, utan keramisk vridning. Aka den på christies som var 1/1. Det vill jag ha!
Jag med tror jag, utan keramisk vridningEn 968 i 44mm, då skulle jag kunna bli OWG med den.