• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Plånbok/klocka kombo ....

Grått & svart är höstens tema.
IMG_1155.jpg

Är inne på att köpa en ny plånbok/korthållare, kan inte riktigt bestämma mig för vilken typ.

Vad tycker ni som har LV om kvalitén? Och har någon av er haft Mulberry också? Läst olika om LV men bara gott om Mulberry, hade varit intressant att höra från någon som har haft båda.

Ni som haft korthållare en längre tid, saknar ni någon gång plånboken?

Är inne på att köpa en ny plånbok/korthållare, kan inte riktigt bestämma mig för vilken typ.

Vad tycker ni som har LV om kvalitén? Och har någon av er haft Mulberry också? Läst olika om LV men bara gott om Mulberry, hade varit intressant att höra från någon som har haft båda.

Jag har en Burberry som jag har haft i 8 år och still going strong :) Börjar bli lite sliten men jag är riktigt nöjd och förvånad över kvalitén. Har aldrig haft plånbok och kommer nog aldrig skaffa en heller.

Väl mött,

Jag har en ett card case från Mullberry och är jättenöjd med kvalitén och funktionen, bytte från korthållare för att kunna få plats med något kort extra och ibland lite cash, men ville ändå ha något som var smidigare än en ¨traditionell¨ plånbok!

Har LV, men bara på resa. Perfekt för kort, hotellnyckel och lite sedlar. Superkvalitet.

Är inne lite på att köpa mig en korthållare av mulberry, någon som har lust att länka någon bild på en använd? Vill gärna se hur den ser ut "sliten"

Alltid kör korthållare men köpte en plånbok från RL för nåt år sedan
Blev bara massa mer kvitton att ha koll på... Administration! Blir nog tillbaka till korthållare

Men!
Pocket organizern från LV såg snygg ut
Är den överjäkla stor? Eller kan man ha den i innerfickan?

Alltid kör korthållare men köpte en plånbok från RL för nåt år sedan
Blev bara massa mer kvitton att ha koll på... Administration! Blir nog tillbaka till korthållare

Men!
Pocket organizern från LV såg snygg ut
Är den överjäkla stor? Eller kan man ha den i innerfickan?

Pocket organizern har perfekt size, så innerfickan är inga problem.

Tillbaka
Topp