Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köper onödiga prylar i Milano,![]()
Får se hur denna håller, måste säga att föregångaren Tums levererat över förväntan..!
Har sneglat på en ny plånbok länge men bromsats av att jag inte hittat någon som balanserar mellan att vara tunn och smidigt men ändå klara tillräckligt många kort. Någon som har erfarenhet av Burberrys mindre modeller?
Har denna mindre från Burberry, får plats med fyra kort och sedlar i mitten
![]()
Snyggt! Får man fråga vad du fick ge för LV plånboken? Vill du posta en bild på hur den ser ut invändigt också?Blev både ny plånbok och klocka i helgen !! Tudor & LV.![]()
Snyggt! Får man fråga vad du fick ge för LV plånboken? Vill du posta en bild på hur den ser ut invändigt också?![]()
Snyggt! Får man fråga vad du fick ge för LV plånboken? Vill du posta en bild på hur den ser ut invändigt också?![]()
Skön att bara ha tre kort..... Själv försöker man trycka ner 10-15 kort så alla kortfack går sönder....2000kr kostar den. Såhär ser insidan ut.
![]()
Den rymmer alltså bara tre kort, det är väl snålt för mig tyvärr. Har ju behov av minst 6 fack gärna 8 då det är mycket kort som används i vardagen!2000kr kostar den. Såhär ser insidan ut.
![]()
Den rymmer alltså bara tre kort, det är väl snålt för mig tyvärr. Har ju behov av minst 6 fack gärna 8 då det är mycket kort som används i vardagen!
Aha går alltså om man krånglar liteJag får plats med 6 kort och lite sedlar i min.
Jaap..Aha går alltså om man krånglar lite![]()
Den rymmer alltså bara tre kort, det är väl snålt för mig tyvärr. Har ju behov av minst 6 fack gärna 8 då det är mycket kort som används i vardagen!
Skön att bara ha tre kort..... Själv försöker man trycka ner 10-15 kort så alla kortfack går sönder....
Bara att sno någon annans om man behöver plånbok/kort!Haha jag behöver inte så mycket mer.
Skulle egentligen inte behövt några kort alls. Här ute i orten så har man inget ID, rör sig bara med kontanter samt plankar på tunnelbanan. Så alla kort är egentligen överflödiga, plånbok likaså![]()
Bara att sno någon annans om man behöver plånbok/kort!![]()
Den är ju förjävla fin den där.. värt varenda krona va?Fått lite skön patina på plånkan nu 2 år senare, den blir bara bättre och bättre.
Då
![]()
Nu
![]()
Ja, den kommer nog hålla många år framöver så enligt mig är den värd sitt prisDen är ju förjävla fin den där.. värt varenda krona va?
står mellan den där och gucci's