• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Plånbok/klocka kombo ....

Köper onödiga prylar i Milano,
eq18e1s.jpg

Får se hur denna håller, måste säga att föregångaren Tums levererat över förväntan..!

Svarar på mitt egna inlägg då det var frågetecken kring LV kvalitén, samt att många verkar ha intresse i dessa modeller, 10månader efter köp har jag lämnat in min på reparation, limningarna lossnade trots en ej överfylld plånbok. Läste det i tidigare inlägg... fyi liksom..

Har denna mindre från Burberry, får plats med fyra kort och sedlar i mitten
D7d3nAi.jpg

Snygg! Fyra kort gör dessvärre in jobbet för mig då jag har fler kort än äldre herre som behöver ha en gummisnodd runt börsen. Kräver plats för minst 8 kort. Men man kanske kan trycka ner några i sedelfacket?

Skön att bara ha tre kort..... Själv försöker man trycka ner 10-15 kort så alla kortfack går sönder....

Haha jag behöver inte så mycket mer.

Skulle egentligen inte behövt några kort alls. Här ute i orten så har man inget ID, rör sig bara med kontanter samt plankar på tunnelbanan. Så alla kort är egentligen överflödiga, plånbok likaså ;)

image.jpg

Berg och Berg har jag använt sen sommaren 2013, funkar bra och håller bra kvalitet. Innan hade jag en Mulberry-plånbok i brun kongo men 20 års hårt brukande gjorde den lite för sliten. Funderar dock på att låta renovera den, det är mest sömmar som gått upp. Extremt hög kvalitet på den.

Använder varken kontanter eller plånbok, däremot har jag ett kortfodral i läder och aluminium, med mitt namn ingraverat. Funkar kalas. :)

Tillbaka
Topp