Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny korthållare
Efter att ha läst tråden blev jag riktigt sugen på att uppdatera plånboken. Sagt och gjort åkte jag in och köpte dennna, en LV pocket organizer.
Plånboken kostar 2000:- och gravyr erbjuds gratis, tar nån dag att göra. Den är köpt på LV butiken i Stockholm.Vad får man ge för en sådan med gravyr? I stockholm.
Vart handlar man Goyard, i fysisk butik enbart eller ebay? Belys mig.Ny korthållare
+1, ruskigt snygga! Hur känns kvalitén?Vart handlar man Goyard, i fysisk butik enbart eller ebay? Belys mig.
Vet någon var man kan få tag i rolex korthållarna? Utan att köpa en ny klocka haha
Min är graverad också, alltid lika nöjd när jag öppnar den
Snygg! Får man fråga vad du fick ge för den? Är också lite ute efter ny men vill gärna undvika de mest flashiga och iögonfallandeNy plånbok, som ni ser blev det en från Mulberry.
Snygg! Får man fråga vad du fick ge för den? Är också lite ute efter ny men vill gärna undvika de mest flashiga och iögonfallande
Ny plånbok, som ni ser blev det en från Mulberry.
Vart handlar man Goyard, i fysisk butik enbart eller ebay? Belys mig.
Sådär, nu har jag tjackat ny plånka.
Blir det nästa gång jag är nere i Sthlm, det skulle ta 2 dagar så jag hinner inte innan jag åker hem. Men det var chill att komma in senare, inom ett årBlev de gravyr också?
Skitsnyggt! Säg mig, vart inhandlade du din plånka?Grått & svart är höstens tema.
Blir det nästa gång jag är nere i Sthlm, det skulle ta 2 dagar så jag hinner inte innan jag åker hem. Men det var chill att komma in senare, inom ett år
Tackar. Köpte den i Goyardbutiken på Rue St Honore i Paris.Skitsnyggt! Säg mig, vart inhandlade du din plånka?
Verkligen!Dåså inga problem isåfall! Tycker den höjer sig ett snäpp med gravyren
Hej! Du måste nog in i en fysisk butik.Skulle uppskatta svar till detta.