• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Plånbok/klocka kombo ....

Ny plånbok, som ni ser blev det en från Mulberry.
image.jpg

Usch, blev påmind om att jag blev av med min plånbok som jag tyckte väldigt mycket om i höstas :( För mycket sprit inblandat så får väl skylla mig själv.

Skulle någon råka springa på en burgundyröd plånbok med naturfärgat inre läder och vita sömmar så hojta till. Fullstor men inget myntfack, bara plats för sedlar och kort, med utvikbar flik för körkortet. Ska se om jag hittar några bilder.

Den var handgjord custom för mig så den var unik. Tycker inte om att någon tjuv går runt med den :(

Jag kör så minimalt som möjligt. Skinnplånka med plats med två kortplatser per sida, sedan ett "mittfack" i toppen för sedlar.

2015-01-28-19.53.28.jpg

Jag vet om att detta är en plånbok/klocka combo tråd. Skriver här eftersom jag är ute efter ny korthållare. Undrar då om någon snäll själ och tips på en bra hemsida med korthållare?

Har sneglat på en ny plånbok länge men bromsats av att jag inte hittat någon som balanserar mellan att vara tunn och smidigt men ändå klara tillräckligt många kort. Någon som har erfarenhet av Burberrys mindre modeller?

Nedan är den som införskaffades i väntan på "den rätte". Gillar lädret som Tiger of Sweden använder.

2015-02-02 14.20.14.jpg

Tillbaka
Topp