Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockan är relativt ny, och plånkan fick jag tillbaka efter att den legat 19 år på botten av Bodaträsket. Patina kallas det visst ...
Ajajaj, den plånkan för du nog byta ut! Ser ut som ett arkeologiskt fynd.
Funderar på att göra en installation av den tillsammans med innehållet som var kvar.
Äh fan, lite läderfett på den, så är den snart som ny igen.
Blev i alla fall nästan lokal kändis och fick komma med i min egen tidning. (Tror det är gilt-Rollen jag har på handleden)
http://norran.se/nyheter/planboken-hittade-tillbaka-15-ar-senare-252376
En fråga, får passet plats i den?Yes det är en pocket organizer och det får plats 6 kort.
Är väldigt nöjd med den!
Nej det gör det inte. Den är ganska liten av sig, perfekt size att ha i fickan!En fråga, får passet plats i den?
Tack för svarNej det gör det inte. Den är ganska liten av sig, perfekt size att ha i fickan!