Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra smak!Snyggt!
![]()
Spanade in Mulberry, men behöver dessvärre plats för minst 6 kort.
Några tips?
Den såg fin ut! Men för ett märke som är okänt för mig så känns nästan 2k lite för mycket för en liten korthållare. Får se om jag hittar något bättre.Jag hade en Bottega för något år sedan som jag sålde här. Mycket bra kvalitet och plats för sex stycken kort plus mittenfack! Kan rekommenderas då jag saknar minbytte ner mig till MK vilket dock är slitsam och håller fint men inte samma känsla
Jag förstår dig. Skulle tipsa om att gå in på NK och känna lite på den. Bättre kvalitet får man leta efterDen såg fin ut! Men för ett märke som är okänt för mig så känns nästan 2k lite för mycket för en liten korthållare. Får se om jag hittar något bättre.![]()
Jag hade en tiger of Sweden korthållare som höll ett grymt kvalité! Låg väl på 399kr eller nått... Snygg var den också!Jag är ute efter en korthållare för Max 4 kort. Vilken är världens bästa?
Jag är ute efter en korthållare för Max 4 kort. Vilken är världens bästa?
Jag är ute efter en korthållare för Max 4 kort. Vilken är världens bästa?
Min hälsar!Kolla Mulberry, bra skit.
Haha neDet tog inte så lång tid ändå?
Gratulerar!