• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Plånbok/klocka kombo ....

Ny klocka och ny plånbok :D
12788474_10154200843157345_1195716554_o.jpg
Snyggt!
20160302_165529.jpg

Spanade in Mulberry, men behöver dessvärre plats för minst 6 kort. :(
Några tips?

Jag hade en Bottega för något år sedan som jag sålde här. Mycket bra kvalitet och plats för sex stycken kort plus mittenfack! Kan rekommenderas då jag saknar min :( bytte ner mig till MK vilket dock är slitsam och håller fint men inte samma känsla

Jag hade en Bottega för något år sedan som jag sålde här. Mycket bra kvalitet och plats för sex stycken kort plus mittenfack! Kan rekommenderas då jag saknar min :( bytte ner mig till MK vilket dock är slitsam och håller fint men inte samma känsla
Den såg fin ut! Men för ett märke som är okänt för mig så känns nästan 2k lite för mycket för en liten korthållare. Får se om jag hittar något bättre. :)

En MTO plånbok från Guarded Goods i shell cordovan (Shinki Hikaku Lava/Clayton Dark Green). Matchar med en Boctok med mörkgrön tavla och grönt NATO.:)
gg.jpg

Jag är ute efter en korthållare för Max 4 kort. Vilken är världens bästa?

Om den är världen bästa vet jag inte, men den har plats för 4 kort + mittfack. Själv så är det min resekortshållare just för att det "bara" är 4 fack och när jag är ute och reser så vill jag inte ha med mig för många kort...

Bilagor

• plå.png
    plå.png
    189.4 KB · Visningar: 122
Njaa.. Hade nog inte rekommenderat Tiger. Höll fint i 2-3 år, nu faller den sönder sakta men säkert. :)

image.jpeg
image.jpeg

Tillbaka
Topp