Whedda
Silver
Kaxigt nedklädda platinaklockor också. En "vanlig" tavla på DDn och enkelt, ej exotiskt, läder på Seikon. Kool!
Grazie! Precis så jag gillar dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kaxigt nedklädda platinaklockor också. En "vanlig" tavla på DDn och enkelt, ej exotiskt, läder på Seikon. Kool!
...och detta är min lilla sleeperdröm:Grazie! Precis så jag gillar dem
Löjligt bra. Viktigt med ofodrad cordovan som du säger. Är inget fan av vadderade band överlag. Var den här en del i collection privé eller är den äldre?...och detta är min lilla sleeperdröm:
![]()
Bara byta bandet till ett extra tunt hästband.
...och detta är min lilla sleeperdröm:
![]()
Bara byta bandet till ett extra tunt hästband.
Oklart om det var Collection Privé eller inte, den har ju alla elementen iaf. Finverk, F. Piguet 21 och ädelmetall. Aldrig satt mig in i om det finns ett speciellt signum för deras finserie eller ej. Båda mina små manuella Cartier är endast märkta med Paris på tavla och boett, inget swiss.Löjligt bra. Viktigt med ofodrad cordovan som du säger. Är inget fan av vadderade band överlag. Var den här en del i collection privé eller är den äldre?
Var lite otydlig, drömmer om en i platina men har en i gul- och vitguld. Sitter finfint men det är ett litet ur. Tack vare att den är så tunn, 4,4 mm, passar den bra i 27 mm.Väldigt trevlig! Hur upplevs den på armen?
Oklart om det var Collection Privé eller inte, den har ju alla elementen iaf. Finverk, F. Piguet 21 och ädelmetall. Aldrig satt mig in i om det finns ett speciellt signum för deras finserie eller ej. Båda mina små manuella Cartier är endast märkta med Paris på tavla och boett, inget swiss.
Var lite otydlig, drömmer om en i platina men har en i gul- och vitguld. Sitter finfint men det är ett litet ur. Tack vare att den är så tunn, 4,4 mm, passar den bra i 27 mm.
Eeeeh, jo?Gul och vitguld är inte fy skam det heller! Låter som en bra size![]()
Eeeeh, jo?
Jaha, då fick man vara med o leka i den här tråden dårå.
![]()
Grattis!!! Tusan, jag behöver en platinumklocka.Välkomnar mig själv in i PCM.
Snyggaste!!!!Välkomnar mig själv in i PCM.
Platina*Grattis!!! Tusan, jag behöver en platinumklocka.
Men det ska väl vara Platinum Club Members?Platina*![]()
Det vore ju rimligt ja, inte ens tänkt på. Pin.Men det ska väl vara Platinum Club Members?
Jag säger alltid 950, funkar på de flesta språkDet vore ju rimligt ja, inte ens tänkt på. Pin.
Da, si, oui, kyllä och hai!@JLW världsmedborgaren![]()
Kan ju vara vad som helst då, bara det är 95%Jag säger alltid 950, funkar på de flesta språk![]()