• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pokémon hunting?

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Precis börjat med detta idag. Tycker det är bara att mina grabbar kommer ut lite. Men hur gör man nu för att klara level , är det att klara alla pokestops innan man kan jaga pokemons?
 

Calle med C

Panerai
Jag gissar att många är mellan 20-35? Jag tror att det är mycket nostalgi som gör att många laddar hem det. Sen är det kul. Har du inget spel på din mobil? :)
Spel är kul tidsfördriv. Kom igen, varför vara så allvarlig hela tiden? ;)

halvvägs till 30 , min son har fullt upp med att stå på benen så de dröjer nog etag!
De är ju harmoni ,kmr ihåg när ja fick första gameboy lira Pokémon varje dag iprincip..
Känns som alla blir imot detta me. Vad är igt skillnaden med att sitta å lira candycrush?
Nu kmr ju iaf folk ut å ser solen :)

Det är ju nostalgi på hög nivå för oss som växte upp med Gameboy och Pokémon. Jag är 26 och spelar med mina barndomsvänner som är 28. Istället för att dega i soffan går vi runt och jagar Pokémons. Stöter på nytt (och väldigt blandat) folk som också lirar som man kan tjöta med, skitkul faktiskt :) Bara att prova!

Haha, jag är 27 och stark motståndare till dagens mobil"kultur". Det enda spel jag avnjuter ibland är age of empires II. Annars är jag jämt på jobbet. Resten av tiden tillägnas flickvännen, en skara utvalda vänner och allas gemensamma intresse: klockornas ljuva värld!

Det ska dock tillägas att jag lirade det på gameboy i mellanstadiet och, skämskudden fram, ägde "några" kort.:D Nostalgieffekten kan jag ha viss förståelse för dock.
 

Cryssarn

Rolex
Haha, jag är 27 och stark motståndare till dagens mobil"kultur". Det enda spel jag avnjuter ibland är age of empires II. Annars är jag jämt på jobbet. Resten av tiden tillägnas flickvännen, en skara utvalda vänner och allas gemensamma intresse: klockornas ljuva värld!

Det ska dock tillägas att jag lirade det på gameboy i mellanstadiet och, skämskudden fram, ägde "några" kort.:D Nostalgieffekten kan jag ha viss förståelse för dock.
själv lirar jag alla möjliga spel lite då och då. skönt att få lite paus från vardagen ibland.
 

tissoter

Audemars
Jag har hittills bara testat i vardagsrummet och lyckats fånga in tre pokemons, promenad verkar överflödigt ;)
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Ute på jakt! Åkte 4 varv i en rondell för att snurra en pokestop som låg mitt i :D
(Nej, jag spelar inte när jag kör men dottern skrek i baksätet: Pokestop! Så jag halade också upp telefonen)
image.jpeg
 

WBergdahl

Panerai
Är 22 och älskar spelet!
Laddade ner det på fyllan i lördags och började spela idag när jag skulle till jobbet. Är nu lvl5 men fattar inte hur jag gör med ett gym...
Har ett ganska stort antal ägg att kläcka också, så det blir en cykeltur ikväll
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Är 22 och älskar spelet!
Laddade ner det på fyllan i lördags och började spela idag när jag skulle till jobbet. Är nu lvl5 men fattar inte hur jag gör med ett gym...
Har ett ganska stort antal ägg att kläcka också, så det blir en cykeltur ikväll
Tänk på att du inte får cykla för snabbt, registreras inte då:)
 

SSL

Audemars
Jag har fortfarande inte kunnat lärt mig spelet då servern är nere varje gång jag ska logga in.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Ok, nu har jag också börjat lira. Tråkigt att man inte kan fightas hemifrån utan måste gå till ett gym. Har lyckats fånga några nu bara på väg till gymmet och hem.
 
Topp