Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ja där ligger man ju i lä
Semester inledd och man är på G
This. Jobb och familj skulle glömmas bort, till sist skulle man stå vid ett truckstop och sälja sin kropp för att ha råd med nya pokemonsHahaha så sjukt att hela Sverige ballat ur och börjat jaga Pokemons. Som den beroendepersonlighet jag är håller jag mig från det...
Dutta på dem när de ligger på marken.
Hm, du har rätt... det var tydligen bara en mytÄr du säker på det?
Jag provade detta när jag bara hade 1 boll kvar. Klickade på den men det kom ändå upp "you're out of pokéballs"..
Mitt liv kretsar kring pokemon just nu... Min flickvän var överlycklig när jag ville ta en kvällspromenad igår...
Nuvarande
Edit: Vet inte vad du pratar omhög lvl på Löfven!
Händer hela tiden. Märkt att det händer när jag fångar en Pokémon under tiden den vita bollen uppe i hörnet snurrar. Sjukt buggigt spel.Händer det någon mer eller bara mig, att när man fångat in en Pokémon i bollen. Så händer inget utan bollen ligger still och man får starta om skiten typ
la ut ett "lucky egg" tänkte jag skulle levla upp som fan!Händer hela tiden. Märkt att det händer när jag fångar en Pokémon under tiden den vita bollen uppe i hörnet snurrar. Sjukt buggigt spel.
la ut ett "lucky egg" tänkte jag skulle levla upp som fan!
Men nä nä, skiten låste sig hela tiden. Hade 30 min på mig att levla, men inget funka så jag började dricka bers istället
Fan för digBrukar alltid gå långsammare på kvällen när USA börjar lira. Hyfsat tryck på deras servrar...
Hittade en Snorlax nyss
Puss!Fan för dig
Jag fyller 39 , vem bryr sig. Det är ju kul ett tag, bryter den gråa vardagenJag är 37 bast, sambon 34. Vi jagar Pokémon! Skitkul, sambon blir tokig för att jag tar fler än henne.
Får ju bara massa dubbletter...
Vad ska jag göra med dom?
Nuvarande
Mm, buggigt.. Men oftast har man fått den. Bara in och kolla bland dina pokémons så finns den i regel därHänder det någon mer eller bara mig, att när man fångat in en Pokémon i bollen. Så händer inget utan bollen ligger still och man får starta om skiten typ
Vad är du för lvl?Brukar alltid gå långsammare på kvällen när USA börjar lira. Hyfsat tryck på deras servrar...
Hittade en Snorlax nyss
Är också 37 och har tagit promenader på över timmen varje dag de senaste dagarn. Är larvigt beroendeframkallande men om inte annat bra mot ölmagen. Har däremot både ett jobb att ta hand om och ett liv så kommer aldrig bli någon toppspelare.Jag är 37 bast, sambon 34. Vi jagar Pokémon! Skitkul, sambon blir tokig för att jag tar fler än henne.
Och hoppar upp i level!Transfera till prof. Oak så får du candy!