• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pokémon hunting?

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg

Well, now I know. Let's get those little suckers. :D
 

WBergdahl

Panerai
Varför dyker dom inte upp när man står på platsen som dom är på?!
Där löven virvlar upp antar jag att det är en Pokémon, men dom vill ju inte dyka upp...
Var gör jag för fel?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur fan fångar man dem rent tekniskt? Slösade 4 st kapslar på min första gubbe. Eller det kanske inte spelar någon roll?
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Sablar ! Jag som typ svurit för mig själv att jag aldrig, aldrig någonsin skulle köpa mig en smartphone, har alltid kört billigast möjliga Nokia typ.
Så kommer det Pokemon spel till IOS :rage:
Jag resignerar....
.... Det blir nog till att köpa en Iphone.
 

demondave

Rolex
Fick väja för en klunga kidz som yrade runt på cykelbanan med näsorna i mobilerna idag.

Tog nån minut innan jag fattade :)

Har fan inte tålamod med sånt där, så tror jag låter bli att ladda ner. Eller..
 

joca

Patek
2-Faktor
Använd Lure och äggen så man får dubbla EXP så går det snabbt att levla iaf första 14 :D
 

WBergdahl

Panerai
Bra jävla jaktlycka ikväll!
Stötte på ett par snubbar som satt ut lure på två ställen vilket resulterade i ganska många nya Pokémon!
Listade ut att jag har 12st ställen att hämta saker från i parken nedanför mig också, bra skit
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Tänkte dra igång detta åt mina barn, men kan inte ens registrera ett konto.
Är servrarna överbetalade eller är det nått annat? Är det ett Pokemon Training Club man skall regga?
 
Topp