Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håll in på bollen, snurra fingret, låt den inre ringen vid gubben bli så liten som möjligt och kasta. Du måste träffa gubben för att kunna fånga denHur fan fångar man dem rent tekniskt? Slösade 4 st kapslar på min första gubbe. Eller det kanske inte spelar någon roll?
Man kan plocka upp bollarna igen, de man missar med alltså.Hur fan fångar man dem rent tekniskt? Slösade 4 st kapslar på min första gubbe. Eller det kanske inte spelar någon roll?
Hur?Man kan plocka upp bollarna igen, de man missar med alltså.
Dutta på dem när de ligger på marken.
Prasslet är bara ett tecken på att pokemons ofta spawnar på platsen, inte på att det finns en pokemon där!Hur fan får man dom att visa sig och inte prassla i gräset?!
Är du en sån som betalar med riktiga pengar i spelet?Använd Lure och äggen så man får dubbla EXP så går det snabbt att levla iaf första 14
Ja, köpte ett ägg för 10 spännÄr du en sån som betalar med riktiga pengar i spelet?
Haha, snart blir det flerJa, köpte ett ägg för 10 spänn
Aha, så det är bara att vara nära dom och vänta eller?Prasslet är bara ett tecken på att pokemons ofta spawnar på platsen, inte på att det finns en pokemon där!
Asså snarare ha tur när man springer runt än att sitta o väntaAha, så det är bara att vara nära dom och vänta eller?
Och ha tur när man springer runt...
Aha, då är det bara att traska runt då!Asså snarare ha tur när man springer runt än att sitta o vänta
Det bästa är att gå nära en lure..Aha, så det är bara att vara nära dom och vänta eller?
Och ha tur när man springer runt...
Ska dra mig in till stan någon dag dåDet bästa är att gå nära en lure..
Finns rätt många här och där (stora lila virvlar på kartan).
I kungsträdgården finns det "alltid" 2-3. Där kommer pokemons varje minut
Är du en sån som betalar med riktiga pengar i spelet?
jag rekommenderar Google då det är lättare att ta sig in på servern då.Tänkte dra igång detta åt mina barn, men kan inte ens registrera ett konto.
Är servrarna överbetalade eller är det nått annat? Är det ett Pokemon Training Club man skall regga?
Erkänn nu att de är till dig självTänkte dra igång detta åt mina barn, men kan inte ens registrera ett konto.
Är servrarna överbetalade eller är det nått annat? Är det ett Pokemon Training Club man skall regga?
Erkänn nu att de är till dig själv