Ok. Ja de är färgade av åratal av erfarenheter. Har som sagt skickat och tagit emot 1000 tals paket och vill bestämt hävda att Postnord är sämst på allt. Inget jag upprörs över..tror
@Maxer kan skriva under på det? Är mest fascinerad över hur ett företag kan vara så otroligt kass år efter år
Har heller inget emot en Postnord fanboy. Trodde bara aldrig jag skulle få träffa på en.
Positivt är att jag fått många biobiljetter av dem. Brukar få det när man ringer marknadsavdelningen när man drabbats av de mer spektakulära grejerna. Får jag till exempel ett Collisimo paket från frankrike så hamnar det alltid i en "infinite loop" mellan terminal o utlämningställe. Enda sättet att bryta den är att ringa ngn hög chef på huvudkontoret. Har hänt 7 ggr sista 2 åren (100% av fallen). En annan klassiker är när rek går tillbaka till utlämningställe och man måste hämta ut, lämna in igen och reklamera.
Magiskt jävla företag.
Hur kan de ens få 1.2 på reco?
Läs och skriv rekommendationer om Postnord AB i Solna. På reco.se tipsar vi varandra om vad som är bra och mindre bra i din stad.
www.reco.se