• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Premier League

Håller med till fullo! Sparka lite spelare istället, Enormt dåligt av de flesta denna säsong. Känns tufft att han ska få bära skulden.
Så här har det alltid varit, presterar inte tränaren så får han kicken!
Jag är förvånad att han fick stanna så länge, förmodligen bara för att det är just Mou, vilken annan tränare som helst hade varit bort för länge sedan.

Exempel på tränare som får sitta kvar utan att leverera.

Om man som tränare kvalificerar sig för champions league så som Wenger har gjort under sin karriär, några FA-cup vinster och en Liga vinst, hade han dock legat på 15 plats i ligan om man är i princip ligans rikaste klubb hade han åkt och jag hade stött de beslutet.

Om man som tränare kvalificerar sig för champions league så som Wenger har gjort under sin karriär, några FA-cup vinster och en Liga vinst, hade han dock legat på 15 plats i ligan om man är i princip ligans rikaste klubb hade han åkt och jag hade stött de beslutet.
Ja sen är det ju skillnad på vad klubbarna ser som framgång cl plats eller vinst...

Hur är det, ni som följer PL lite mer noggrant - är det "do or die" för Van Gaal i eftermiddag?
Mkt klurig situation.

Personligen gillar jag inte hans stil, eller sätt att spela fotboll. Därför ser jag gärna att han ryker.
Fotboll år 2015 är så jävla konstigt, speciellt PL. Håller tummarna för att Arsenal inte släpper Wenger i alla fall.

Ja sen är det ju skillnad på vad klubbarna ser som framgång cl plats eller vinst...
Ja, men om endast vinst av liga eller CL så borde många klubbar sparka tränare efter varje säsong.
Detta gäller dock bara toppskiktet av ligan, har man pengar att spendera och får göra det så borde man kunna bygga ett lag som tar hem bucklor.

Hur är det, ni som följer PL lite mer noggrant - är det "do or die" för Van Gaal i eftermiddag?
Jag är inte så insatt i United men vad jag sett dem prestera på planen denna säsong är jag inte imponerad.
Tycker dock att det är fel att kicka tränare direkt utan att ge honom riktig chans, han håller ju på att bygga något nytt och det kan ta någon säsong att göra det.
Eller så är han bara mentor för Giggis som ryktas vara Fergusons riktiga arvtagare.

Mkt klurig situation.

Personligen gillar jag inte hans stil, eller sätt att spela fotboll. Därför ser jag gärna att han ryker.
Fotboll år 2015 är så jävla konstigt, speciellt PL. Håller tummarna för att Arsenal inte släpper Wenger i alla fall.

Jag tror inte Wenger ryker, personligen älskar jag han sätt att spela på och den senaste tiden har han fått tummen ur röven och börjat spendera lite av Arsenals förmögenhet, kan bli något riktigt bra igen, håller tummarna för ett nytt "The Invincibles"

Jag tror inte Wenger ryker, personligen älskar jag han sätt att spela på och den senaste tiden har han fått tummen ur röven och börjat spendera lite av Arsenals förmögenhet, kan bli något riktigt bra igen, håller tummarna för ett nytt "The Invincibles"
Top of the league just nu! Hoppas på kryss imorgon mellan Leicester - Shitty.
Det var bara det .. :)

Om inte annat skall The Arse ha heder av att ha någon slags kontinuitet, hur många år har Wenger stått vid sidlinjen, 20?
Några pund av deras förmögenhet kan väl klubben eller han själv spendera på lite nya kläder?
Dunrocken han brukar ha är inte snygg.

Om inte annat skall The Arse ha heder av att ha någon slags kontinuitet, hur många år har Wenger stått vid sidlinjen, 20?
Några pund av deras förmögenhet kan väl klubben eller han själv spendera på lite nya kläder?
Dunrocken han brukar ha är inte snygg.

Det är ingen rock, det är en kappa ;)

Det är ingen rock, det är en kappa ;)
Kappa? Ser ut som Nike för mig.....:cigar:
arse.jpg

Mkt klurig situation.

Ja PL har varit riktigt skum i år, men bra, bra att det inte bara är dom stora lagen i toppen.
Nu är jag iofs inte så glad att mitt Chelsea har så stora problem men det är kul för hela ligan att det rörs om lite.

Erik Nivas analys är att "storlagen" på något sätt glömt sin ryggrad och bara siktat på ny talang. Men vet inte helt säkert om jag håller med helt, det är ju i princip samma spelare i Chelsea som vann förra säsongen.
Gårdagens match var ju lite skum då vi inte hade någon anfallare :/ Costa (som precis kommit igång) avstängd och Remy skadad. Det blev jättekonstigt när Chelsea gick till anfall och Hazard som han brukar göra hämtar upp bollen för transport men hade ingen att passa till då han var forward :)
Annars så var det en bra kämpa-match, det var målvakterna som hade den stora matchen i matchen med kanonräddningar åt båda håll.

Ett litet tips för er PL-fans.
Jag kör appen filmon.tv på min Samsung-platta, och får då in alla engelska kanaler i bra kvalité,
de kör bl.a. BBC1 "MOTD" på lördagkvällarna, och även i går kväll.

Jag håller så länge koll på Channel 5 "Football League Tonight".

Ett litet tips för er PL-fans.
Jag kör appen filmon.tv på min Samsung-platta, och får då in alla engelska kanaler i bra kvalité,
de kör bl.a. BBC1 "MOTD" på lördagkvällarna, och även i går kväll.

Jag håller så länge koll på Channel 5 "Football League Tonight".
Älskar MOTD. 23:30 börjar det efter varje matchdag. För apple-saker heter appen "Film on Television".

Är ju sugen på att börja följa ett lag... Just nu kollar jag på alla matcher, men känner ju inte den där riktiga spänningen i när "mitt" lag kör. Hur började ni heja på ert PL-lag?

Är ju sugen på att börja följa ett lag... Just nu kollar jag på alla matcher, men känner ju inte den där riktiga spänningen i när "mitt" lag kör. Hur började ni heja på ert PL-lag?
Fan är något man blir som barn :D Känns jäkligt skumt att i vuxen ålder bara välja ett lag att supporta o_O

Tillbaka
Topp