klockmarren
Basic
Det var inte mycket PL över Liverpools laguppställning, mer "development squad".
Starkt att få 2-2 borta.
Starkt att få 2-2 borta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Starkt vet i fan, om detta är klubbens framtid blir jag seriöst orolig. Har svårt att se att någon av dessa någonsin skall ta en a lagsplats.Det var inte mycket PL över Liverpools laguppställning, mer "development squad".
Starkt att få 2-2 borta.
Vad fan läste jag precis?Då tycker jag du fortsätter på det!
Jag är själv United fan, men City är ju helt klart top notch
Är du en sån där "min pappa är starkare än din!" Vad är felet att medge att City håller världsklass som United supporter? Du verkar ha ett väldigt subjektivt perspektiv ..Vad fan läste jag precis?
Som Shearer, Lineker & Co sa efter matchen - Liverpools unga spelare har lärt sig mer i dag än under tre år i U21-serien.Starkt vet i fan, om detta är klubbens framtid blir jag seriöst orolig. Har svårt att se att någon av dessa någonsin skall ta en a lagsplats.
Att uppmana någon att hålla på Shitty som United supporter handlar knappast om dom håller världsklass (vilket dom inte gör ska man hitta världsklass iår får man leta utanför PL) eller inte, det är bara fel på så många plan iallafall i min bokÄr du en sån där "min pappa är starkare än din!" Vad är felet att medge att City håller världsklass som United supporter? Du verkar ha ett väldigt subjektivt perspektiv ..
Ska jag uppmana honom att hålla på United när han säger att han följt City tidigare? Vill knappast att en City supporter går över till United. Dessutom är det värsta jag vet folk som "byter" lag. Därför rekommenderade jag honom att fortsätta hålla på City. Spelar ingen roll om PL varit värdelöst i år. Lag som United, City, Chelsea, Arsenal håller världsklass.Att uppmana någon att hålla på Shitty som United supporter handlar knappast om dom håller världsklass (vilket dom inte gör ska man hitta världsklass iår får man leta utanför PL) eller inte, det är bara fel på så många plan iallafall i min bok
Han har inget lag så ja du kanske har rätt att City passar bra då...Ska jag uppmana honom att hålla på United när han säger att han följt City tidigare? Vill knappast att en City supporter går över till United. Dessutom är det värsta jag vet folk som "byter" lag. Därför rekommenderade jag honom att fortsätta hålla på City. Spelar ingen roll om PL varit värdelöst i år. Lag som United, City, Chelsea, Arsenal håller världsklass.
Nej ifall man endast väljer efter att laget ska vara världsklass så nej då får man som alla andra barn just nu välja mellan Real,Barca eller Bayern!Då bör ingen som precis börjat titta på fotboll hålla på United med andra ord.
På PL?Jahapp, där blir vi som bara är intresserad av PL och CL rövknullade av Viaplay igen. Har dom inte typ monopol i sverige på PL?
De äger rättigheterna till Serie A, La Liga och Premier League.Jahapp, där blir vi som bara är intresserad av PL och CL rövknullade av Viaplay igen. Har dom inte typ monopol i sverige på PL?
http://www.viasatsport.se/nyheter/fotboll/van-gaals-attack-det-har-du-ocksa-tjockis/
- happy new year!
- You too FAT MAN!
hahahaha, vill nästan ha kvar Van Gaal, han är fan crazy.
Jaså! till och med det. Ja då är det ju ännu lägre av dom. Blev riktigt pissed.
Så säger dom att dom har satsat på teknik och infra som en del av argumenten till prisökningen. Det är ju standard att sändningen dör minst 2-3 gånger under matchen eller att kvallan dyker helt plötsligt.
Jo, den kan bli spännande.Riktigt taggad på Liverpool - Arsenal, vad tror ni?
Tippar 1-3. kan nog bli en het match.Riktigt taggad på Liverpool - Arsenal, vad tror ni?
Med tanke att Liverpool har 11 skador så tycker jag att 2,9 på Arsenal är jävligt bra.
Att Sanchez verkar skadad ser jag dock som positivt.
Time will tell!Skulle säga att 10 är sådana som skulle kunna starta.
Skrtel, Sakho, Lovren som är val 1,2,3 på mittbacksplatsen. Sen Gomez som starta som vänsterback innan han skada sig.
Henderson, Coutinho som är givna.
Ibe, Origi och Ings som startat en del. Origi och Ings var bra precis innan skadorna. Sen Sturridge såklart.
Edit: Ser nu att Hendo och Ibe startar. Förmodligen därför Arsenals odds öka lite under dagen. Men tycker fortfarande det är spelbart.