• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Premier League

Är du en sån där "min pappa är starkare än din!" Vad är felet att medge att City håller världsklass som United supporter? Du verkar ha ett väldigt subjektivt perspektiv ..
Att uppmana någon att hålla på Shitty som United supporter handlar knappast om dom håller världsklass (vilket dom inte gör ska man hitta världsklass iår får man leta utanför PL) eller inte, det är bara fel på så många plan iallafall i min bok :)

Att uppmana någon att hålla på Shitty som United supporter handlar knappast om dom håller världsklass (vilket dom inte gör ska man hitta världsklass iår får man leta utanför PL) eller inte, det är bara fel på så många plan iallafall i min bok :)
Ska jag uppmana honom att hålla på United när han säger att han följt City tidigare? Vill knappast att en City supporter går över till United. Dessutom är det värsta jag vet folk som "byter" lag. Därför rekommenderade jag honom att fortsätta hålla på City. Spelar ingen roll om PL varit värdelöst i år. Lag som United, City, Chelsea, Arsenal håller världsklass.

Ska jag uppmana honom att hålla på United när han säger att han följt City tidigare? Vill knappast att en City supporter går över till United. Dessutom är det värsta jag vet folk som "byter" lag. Därför rekommenderade jag honom att fortsätta hålla på City. Spelar ingen roll om PL varit värdelöst i år. Lag som United, City, Chelsea, Arsenal håller världsklass.
Han har inget lag så ja du kanske har rätt att City passar bra då...
Nej det spelar väldigt stor roll om att lagen är värdelösa ifall du vill klassa dom som världsklass.

Jaså! till och med det. Ja då är det ju ännu lägre av dom. Blev riktigt pissed.
Så säger dom att dom har satsat på teknik och infra som en del av argumenten till prisökningen. Det är ju standard att sändningen dör minst 2-3 gånger under matchen eller att kvallan dyker helt plötsligt.

En annan del av argumentet är att kunden då har tillgång till massvis av timmar fotboll. Men det är ju OMÖJLIGT att utnyttja alla dessa timmar på något sätt då fotbollen sänds ungefär samtidigt och att man bara får ha två skärmar samtidigt igång.

Jaså! till och med det. Ja då är det ju ännu lägre av dom. Blev riktigt pissed.
Så säger dom att dom har satsat på teknik och infra som en del av argumenten till prisökningen. Det är ju standard att sändningen dör minst 2-3 gånger under matchen eller att kvallan dyker helt plötsligt.

Skaffa viasat sport, funkar alltid för mig. Fick även viaplay då med, det har också funkat bra 9/10ggr jag använder det på såväl mobil som app i Apple tv:n :)

Sen att det blev lite dyrare kan jag ta, men jag gillar serie a (och det visas mkt av det så nöjd). La liga däremot känns mest blä

Med tanke att Liverpool har 11 skador så tycker jag att 2,9 på Arsenal är jävligt bra.

Att Sanchez verkar skadad ser jag dock som positivt.

Skulle säga att 10 är sådana som skulle kunna starta.

Skrtel, Sakho, Lovren som är val 1,2,3 på mittbacksplatsen. Sen Gomez som starta som vänsterback innan han skada sig.

Henderson, Coutinho som är givna.

Ibe, Origi och Ings som startat en del. Origi och Ings var bra precis innan skadorna. Sen Sturridge såklart.

Edit: Ser nu att Hendo och Ibe startar. Förmodligen därför Arsenals odds öka lite under dagen. :) Men tycker fortfarande det är spelbart.

Skulle säga att 10 är sådana som skulle kunna starta.

Skrtel, Sakho, Lovren som är val 1,2,3 på mittbacksplatsen. Sen Gomez som starta som vänsterback innan han skada sig.

Henderson, Coutinho som är givna.

Ibe, Origi och Ings som startat en del. Origi och Ings var bra precis innan skadorna. Sen Sturridge såklart.

Edit: Ser nu att Hendo och Ibe startar. Förmodligen därför Arsenals odds öka lite under dagen. :) Men tycker fortfarande det är spelbart.
Time will tell!

Tillbaka
Topp