Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ursäkta om det är 111 tråden om ämnet. Eftersom sidan krånglar kan jag inte kolla upp detta.
Ursäkta om det är 111 tråden om ämnet. Eftersom sidan krånglar kan jag inte kolla upp detta.
Jag själv skäms nästan över att pruta. Jag är så grymt dålig på det. Medans jag nästan tycker synd om folk som prutar emot mig, och går på snyftade historier om att de har lite pengar.
111e tråden på temat.
Ärligt talat, hur orkar ni svara i en tråd om att frågan/ämnet redan tagits upp? Svara inte om ni inte vill svara igen och om det är förbjudet att ta upp ett ämne som tagits upp förr, så kommer nog ämnena ta slut och forumet dö vad det lider..
Ärligt talat, hur orkar ni svara i en tråd om att frågan/ämnet redan tagits upp? Svara inte om ni inte vill svara igen och om det är förbjudet att ta upp ett ämne som tagits upp förr, så kommer nog ämnena ta slut och forumet dö vad det lider..
AgreeÄrligt talat, hur orkar ni svara i en tråd om att frågan/ämnet redan tagits upp? Svara inte om ni inte vill svara igen och om det är förbjudet att ta upp ett ämne som tagits upp förr, så kommer nog ämnena ta slut och forumet dö vad det lider..
Där blev det väldigt fel känner jag. Ville bara visa Jonazid vad som skrivits förutÄrligt talat, hur orkar ni svara i en tråd om att frågan/ämnet redan tagits upp? Svara inte om ni inte vill svara igen och om det är förbjudet att ta upp ett ämne som tagits upp förr, så kommer nog ämnena ta slut och forumet dö vad det lider..
Måste ge dig rätt där!Ärligt talat, hur orkar ni svara i en tråd om att frågan/ämnet redan tagits upp? Svara inte om ni inte vill svara igen och om det är förbjudet att ta upp ett ämne som tagits upp förr, så kommer nog ämnena ta slut och forumet dö vad det lider..