Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns inga helt objektiva forum, men det är ju hela vitsen med forum. Problemet uppstår först när man tror att det finns sanningar.Tack @IlGattopardo !!! Detta kan ju vara något att tänka på för er andra här på KS:
The problem only starts when these websites or forum are no longer objective or no longer well informed about the reality and the truth
Säg till var och pinga moderator med at så kanske de kan fixa ditt inlägg?Två frågetecken har visst försvunnit, det stör mig lite... Fan...
Andra och sista frågan saknar frågetecken - går det fixa? @Denke @Spencer66Säg till var och pinga moderator med at så kanske de kan fixa ditt inlägg?
Jag vill också säga att jag är imponerad av vad du levererat, en snygg Q&A och så ID:n på Löfvens klocka, allt på under 50 inlägg!
Andra och sista frågan saknar frågetecken - går det fixa? @Denke @Spencer66
According to previous interviews, you left Blancpain right before the 40mm BP FF was released. Were you involved with the development of the 21-century Blancpain Fifty Fathoms?
Yes, the Concept 2000 (which was launched in 1999) was done with my team that left with me and joined later in 2004 Hublot.
Du menar som när någon tokstolle försöker ändra sanningen till att Tudor skulle vara coolare än Rolex?Tack @IlGattopardo !!! Detta kan ju vara något att tänka på för er andra här på KS:
The problem only starts when these websites or forum are no longer objective or no longer well informed about the reality and the truth
Yes, fråga 2 också - Several newspapers are saying the Swiss watch industry is in trouble, is this true and if so what is the solution
Yes, fråga 2 också - Several newspapers are saying the Swiss watch industry is in trouble, is this true and if so what is the solution
Tack!
Perfekt! Tack!