Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja man kan ju alltid fråga, har du något bra tips? Men jag kan nog garantera att ingen är så skön och lätt att ha att göra med som J-C.Väldigt roligt att läsa, grymt initiativ! Kanske flera chefer för klockmärken som inte vill vara sämre..?
Väldigt roligt att läsa, grymt initiativ! Kanske flera chefer för klockmärken som inte vill vara sämre..?
Gör så, det finns säkert några som är intresserade av att hjälpa till med frågor.Måste det vara chefer? Kanske svårt att få tag i Richemont högsta höns, men jag kan fråga JLC Senior Sales Manager om han vill bli intervjuad. Om det finns intresse här också. Väldigt kunnig är han!
Jobbat med klockor sen jag var liten snorunge
Måste det vara chefer? Kanske svårt att få tag i Richemont högsta höns, men jag kan fråga JLC Senior Sales Manager om han vill bli intervjuad. Om det finns intresse här också. Väldigt kunnig är han!
Utveckla gärna det där med att du jobbat med klockor sedan du var liten "snorunge".Måste det vara chefer? Kanske svårt att få tag i Richemont högsta höns, men jag kan fråga JLC Senior Sales Manager om han vill bli intervjuad. Om det finns intresse här också. Väldigt kunnig är han!
Utveckla gärna det där med att du jobbat med klockor sedan du var liten "snorunge".
Vore sjukt kul att höra vad du sysslat med.
J