Du kan ju ge dig fan på att rånarnas kompisar inte bryr sig om klockan kommer med varken kvitto eller lådaTrots att vi vet att polisen inte kan vara överallt så var det trots allt Nobelvecka och samma dag som den stora Nobelfesten ochutdelningen i Konserthuset några hundra meter därifrån, så jag tycker nog att polisen borde haft mer snabba resurser att få fast rånarna straxt efter om inte annat, då de borde kunnat få upp vägspärrar runt om hela det området inom någon minut.
Nobelpristagarna var i konserthuset redan kl.10 för att öva inför utdelningen, så nog borde polisen varit mer på alerten......kan jag tycka.....nu hoppas jag att det löser sig med övervakningsfilmerna och självklart att någon berättar vilka det är.
Jag förstår inte kommentaren om att någon "rackare skulle vara avundsjuk o tjalla" för vem fan vill gå omkring med stulen klocka på sig.
Det är väl snarare så att risken att man får en stulen klocka för att dessa jävlar, försöker prångla ut stöldgodset till någon som tror sig göra en god affär, och det slutar med att man får något skit i form av stöldgods....nej, anmäl direkt om någon känner igen dem!