• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rånbyte på blocket

Oew

Rolex
ae05b382-8ad3-4c1c-9915-7ad54ebea96d.jpg
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Lägger min inte i sakfrågan men rent krasst, vad är förtal i tråden?
Jag kan säga att Stefan Lövfén är korkad, dum eller vad du vill utan att det är förtal. Eller får jag skaka galler nu?
Med all respekt. Du verkar beskylla din omgivning för dina egna tillkortakommanden i så fall. Du menar alltså att det är ok att öppet anklaga en privatperson för att begå försäkringbedrägeri med mera....OBS, det är ingen fråga från min sida, bara ett uppgivet konstaterande.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Med all respekt. Du verkar beskylla din omgivning för dina egna tillkortakommanden i så fall. Du menar alltså att det är ok att öppet anklaga en privatperson för att begå försäkringbedrägeri med mera....OBS, det är ingen fråga från min sida, bara ett uppgivet konstaterande.
Mina tillkortakommanden? Utveckla gärna! o_O

Att insinuera att det kanske är ett försäkringsbedrägeri är självklart inte schysst men knappast förtal.
Att påstå att den som hamnar i personlig konkurs är korkad är inte heller förtal.

Att få sitt namn draget i smutsen är aldrig kul men något förtal kan jag inte se att det handlar om.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Förtal hmm! Icke åklagarens uppgift att väcka åtal. Knepigt och dyrt det kan bli. Svårt lagrum också. Yoda!
 

paradis

Audemars
Trodde att han blev av me ALLA klockor , två kassaskåp , smycken,mm. Idag säljer han Breitling igen . Det måste gå bra för den mannen .
 
Topp