Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bandet det syftar till. Man ska INTE beställa flat end. Kolla bilderna du citerade så ser du skillnaden på bandet på sumon och den andra klockan.Sumo klockan har den "flat" end eller inte?
Sawtooth-band?Nja, gör det? Tycker inte att det ser så värst bra ut faktiskt. Däremot gillar jag denna kombo.
Hittade en gammal videorecenssion jag gjorde för Otv för ett tag sedan som kanske kan vara av intresse.
Har märkt det. Ska försöka ändra inställningen igen. Har försökt, men inte lyckats.Det står: "Det här videoklippet är privat"
Det står: "Det här videoklippet är privat"
Bra skrivet och bra video [emoji2]
Hur bra passar en sumo på
17cm handled?
Jag klarade Tudor Pelagos utan större problem men där gick nog gränsen. Det är ju lug till lug som är avgörande.
Då har vi ungefär samma storlek på armarna, tyckte Sumon var king och en av de klockor jag verkligen saknar, har tänkt att köpa en nu igen faktiskt Konstigt egentligen, en Sumo liksom..
Satt den grymt bra på dig?
Funderar lite på vad jag skulle kunna sätta min Sumo på för att den ska bli roligare. Nato, gummi, en ny länk?
Finns ju ett par trevliga länkar, bla Anvil och Engineer. Gillar inte riktigt länken som den kom på och den får nu mindre och mindre tid på armen, tyvärr, det är trots allt en riktigt skön klocka.
Tror jag svarat på den frågan och postat bilder ungefär en miljon gånger vid detta laget.Gummi är grymt skönt tycker jag. Kör på nått italienskt mjuk följsamt gummi.. annars tror jag yonsson har ett antal sköna idéer.. Tror också han har en del bilder på olika kombos annars kan du ju också kika på videorecensionen ovan där ett antal länkar och nått gummi passerar.
http://www.gasgasbones.com/ggb-goodies/watch-straps/spv1.htmlVilket GGB är det på Sumon på bild?
Mycket!Ser stabilt ut. Komfortabelt?