Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar också detta. Verkar ju variera kraftigt..Riktigt snygg klocka, vad har den för prislapp?
Riktigt snygg klocka, vad har den för prislapp?
6000kr på Klockmaster eller billigare (cirka 4000kr) i Asien.Undrar också detta. Verkar ju variera kraftigt..
OffT: Någon som för övrigt har en quartz tuna?
Jag undrar detsamma!Riktigt fin, har själv en blå. Vart kan man få tag på anvil länk? Stog något om yobokies, nån sida eller?
Stämmer, modellen uppdaterades nyligen.Är jag helt blåst eller har de förnyat refnr till sbdc031
Fin present på födelsedagen från en förståndig hustruTack för en bra recension! Fick nyligen denna av min fru i 40-års present. Väldigt nöjd måste jag säga!
sbdc031 heter den nya. Det enda som skiljer är tavlan. Klockmaster Globen säljer dem som sagt, antar att Fältöversten och har dem om du bor i STHLM. Bor du i GBG så tror jag bara Magnussons har dem och bor du i Halmstad så fanns det en förra gången jag var på Mårtenssons.Hade i princip bestämt mig för att slå till på en begagnad seamaster men "tyvärr" trilla jag in på den här recensionen! Klockan ser fantastisk ut och jag tror nästan det får bli en sådan här istället. Nu till min fråga:
Det står att den är ganska stor i diameter. Jag har ganska små handleder. Upplevs den som väldigt stor och därmed en trolig deal breaker för min del?
Var är det mest aktuella inköpsstället för denna klocka till bra pris ?
Beteckningen hade ändrats tycktes jag läsa mig till i tråden. Skedde det några uppdateringar ?
Tack på förhand!
Alex
Exakt. Stabilare, tjockare.Folk pratar om att dom köper till jubilee- och superoysterlänk. Vad är det för skillnader jämfört med original? Är dessa så mycket böttre ?