Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har den nya versionen med inhouse. Visst är den tjock men inget som är jobbigt eller irriterande, jag är mycket nöjd med denEn stor nackdel med nya BB med in-house är att den är 2 mm tjockare än gamla versionen med ETA. Gamla versionen är blaffig nog som det är.
@ErnestoSjukt sugen på en black bay nu!
Har vandrat i Seikos mellansegment länge och funderat på att skaffa mig ett finare ur. Röda black bay på länk är ju sjukt härlig!
Trevsam till hur den passar på 16.5cm handled dock. Måste få klämma lite på en i verkligheten. Kommer ju bli riktigt besviken om min handled inte räcker till
Någon med input som har handleder som jag?
Sjukt sugen på en black bay nu!
Har vandrat i Seikos mellansegment länge och funderat på att skaffa mig ett finare ur. Röda black bay på länk är ju sjukt härlig!
Trevsam till hur den passar på 16.5cm handled dock. Måste få klämma lite på en i verkligheten. Kommer ju bli riktigt besviken om min handled inte räcker till
Någon med input som har handleder som jag?
Får bli att åka till klockmaster och klämma lite dåJag har mindre handleder än vad du har. Haft två röda, en blå och en svart. Oroa dig inte för storleken! Det är en sportklocka så den "får" vara stor. Bara boetten inte hänger utanför handleden tycker jag att det ser OK ut.
Tyvärr inga bilder på den då min gamla mobil dog.
Kör på. Jag har också 16.5 och haft två Black Bays (ETA-versionen).Får bli att åka till klockmaster och klämma lite dådu har gett mig hopp!
Länk och komplettera med am-läder.Börjar bli grymt sugen på en röd. Sticker ut lite sådär lagom mycket frågan är ju bara om man ska ha på länk eller läder![]()
Sluta hetsposta! Vi alla vet vad du är ute efterTack och bock för läsningen!