• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Recension: Tudor Black Bay

5f0ffc6fa23928f88281630dc2182b60.jpg
Har bara kikat på TBB i all hast hos diverse urmakare, men i dag fick jag ta mig en ordentligt titt på min väns ur. Blev förvånansvärt begeistrad och den kändes även väldigt bra på nylon bandet. Helt klart ett potentiellt köp ifrån min sida :)

Bra recension! Nu är det klart, klocka nummer 2 för mig blir en BB. Lägger DJ på hyllan får ta den isånnafall som nummer 3

5f0ffc6fa23928f88281630dc2182b60.jpg
Har bara kikat på TBB i all hast hos diverse urmakare, men i dag fick jag ta mig en ordentligt titt på min väns ur. Blev förvånansvärt begeistrad och den kändes även väldigt bra på nylon bandet. Helt klart ett potentiellt köp ifrån min sida :)

Varför är inte lumepluppen patinerad på den röda versionen? Ser märkligt ut på bild, kan ha fel?

Jätte bra recension! Min nästa blir helt klart en Black Bay!!!
Någon som vet vad Länken kostar?
Då BB verkar vara betydligt billigare med deras Nato? ( Iallafall på c24, hitta en för 16k)

Då BB verkar vara betydligt billigare med deras Nato? ( Iallafall på c24, hitta en för 16k)
Vill du ha länken så köp en BB med länk från början.
Har inte exakta prisuppgifter men det är mycket dyrare att köpa i efterhand, second hand marknaden på dessa länkar är obefintlig.. de som har säljer inte.
Jag ångrade varje dag jag hade min att jag inte skaffade en med länk från början.
Lycka till!

Kör gissningsleken men har hört runt 8' och det var innan Tudors nyligen gjorda prishöjningar. BB ska alltid köpas på länk för att sedan kompletteras med snyggt läder!

Var inne och kollade på både den röda och blå idag.
De är riktigt fina. Den röda är nog sexigast och man vill äga den direkt :)

Skulle inte köpa någon mer klocka i år men ju mer jag tittar på den blåa desto svårare blir det att låta bli!

Trodde aldrig att jag skulle fundera på en tudor men efter att ha läst många recensioner och sett mkt bilder så tror jag att jag kanske slår till. Grym läsning!

Sjukt härlig klocka. Lätt den cleanaste och elegantaste dykaren på marknaden. Älskar att den inte har kronskydd och att boetten är platt på sidorna. Även timvisaren är underbar. Gillar dock inte så mycket att det är brunt "fakepatina" på texten etc. på den röda utan tycker den borde vara vitt som på den blå istället.

Måste ta mig en närmare titt på denna, klämma och känna lite! Skaffa en känsla för den. Har blivit orimligt sugen på en BB. Svänger alldeles för fort i "vill ha/måste ha" begäret..

Recensionen gjorde mig inte direkt mindre sugen. Grymt! :D

Tack för en bra recension! Håller på och letar efter vad som skulle bli min första riktiga klocka och denna ser absolut ut som ett alternativ!

Tillbaka
Topp