Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med!Grym recension, svårt val mellan svart och röd![]()
Den blå är superfin också, de vita detaljerna gör den helt annorlunda och anledningen till att jag valde den. Kan i övrigt bara stämma in i hyllningskören, det är en fantastisk klocka.Grym recension, svårt val mellan svart och röd![]()
Fördelar: Längre gångreservRiktigt snygg dykare!! En utav mina long term goals. Vet dock inte om man ska skaffa inhouse versionen eller den vanliga. Vad finns det för för/nackdelar med inhouse?
22mm.Vad är det för bandbredd? Tänkte ifall några av de band man har hemma passar![]()
Riktigt snygg dykare!! En utav mina long term goals. Vet dock inte om man ska skaffa inhouse versionen eller den vanliga. Vad finns det för för/nackdelar med inhouse?
En stor nackdel med nya BB med in-house är att den är 2 mm tjockare än gamla versionen med ETA. Gamla versionen är blaffig nog som det är.Fördelar: Längre gångreserv
Nackdelaryrare service, har jag för mig var ett argument i en annan tråd. Sedan är har de med eta-verket den gamla Tudor loggan vilket jag tycker är snyggare men det är personligt.