Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska hämta mitt strap i veckan sen får vi se vad jag tycker om det. Men på bild ser det bra utBra recension! Testade den på Basel, riktigt smutt på strap också!
Kanske inte så konstigt om du inte sett den tidigare, släpptes på Basel 2015 och precis kommit till butik.Tack för trevlig läsning! Kul med en modell som jag aldrig sett tidigare. Får hoppas att du blir nöjd med den![]()
Ja, det kan man fråga sig. Jag tror dock att skivan ska upplevas mer tålig (äventysklocka) än liten visare plus att det är lite ovanligare med en skiva, den sticker alltså ut lite. Men vi får nog aldrig veta orsakenRoligt! Kan man få lite mått oclså?
Edit: Hittade.
Tack för bra text och bra bilder! Tycker den är cool men har lite svårt för indikatorskivan, det känns som en genväg. Man undrar ju om de hade någon annan funktion eller något annat utseende för indikatorn med tanke på att den inte är en vanlig visare.
Får kika IRL snart hoppas jag. Bilder reflekterar ju inte alltid hur utseendet upplevs IRL.Ja, det kan man fråga sig. Jag tror dock att skivan ska upplevas mer tålig (äventysklocka) än liten visare plus att det är lite ovanligare med en skiva, den sticker alltså ut lite. Men vi får nog aldrig veta orsaken![]()
Ska hämta läder i helgen.När uppdateras det med läder bilder?
bra recension i övrigt!
Ska bli roligt att se!Ska hämta läder i helgen.![]()
Tyvärr får du vänta ett par veckor till, det jag beställt var för kortSka bli roligt att se!
Tråkigt!Tyvärr får du vänta ett par veckor till, det jag beställt var för kort.