Ja, jag blir glad varje gång jag tar på North Flag .Tråkigt!
Riktigt rolig klocka förresten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag blir glad varje gång jag tar på North Flag .Tråkigt!
Riktigt rolig klocka förresten
Tack!Bra recension och väldigt bra beskrivet! Känns som jag förstår klockan och känslan av den på handleden bara av att läsa. Fina bilder också! En detaljfråga, ur ett estetiskt perspektiv: hur känns det med de gula detaljerna nu när du haft klockan ett par veckor? När jag sneglat på t ex IWC Aquatimer så har jag tvekat på grund av den gula färgen. Efter den här recensionen så är jag beredd att ompröva min inställning. What say you?
Ingen aning, är ingen gångavvikelsefetischist . Så länge jag kommer i tid till mötena är jag nöjd. Den är ju cosccertifierad, det ger ju viss indikation på exaktheten .Hur är verket i gångavvikelse? Coolt med bandet men tycker den gör sig bättre på länk
Nja, udda skulle jag inte vilja kalla den, formspråket har ju funnits länge. Men tackUdda fågel, tack för recension. Mer Tudor åt folket.
Tror att det var strax söder om 4k för läder och viklås.Grymt cool, det blir till att snacka med tomten tror jag bestämt
Gillar både länken och lädret, blir som du säger två klockor i en...... vad får man ge för lädret?
Hmmmm, tja, kostar den ena 33K så är väl inte strax över 4K mycket för den andra......Tror att det var strax söder om 4k för läder och viklås.