snajgel
Silver
Tror @Seikosthlm la ut sin från gruppköpet, men den drog han tillbaka ganska snabbt. Annars tror jag att det är två st som sålts.Har någon av PADI:sarna lagts ut på köp o sälj ännu???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror @Seikosthlm la ut sin från gruppköpet, men den drog han tillbaka ganska snabbt. Annars tror jag att det är två st som sålts.Har någon av PADI:sarna lagts ut på köp o sälj ännu???
Har någon av PADI:sarna lagts ut på köp o sälj ännu???
Stämmer. Pallade inte trycket i kombination med att jag faktiskt gillar den trots avsaknad av själ.Tror @Seikosthlm la ut sin från gruppköpet, men den drog han tillbaka ganska snabbt. Annars tror jag att det är två st som sålts.
Deal done!Om det är någon som ånggrar sitt köp så hör av dig!
Lovar största diskretion om det är någon som skäms över att sälja sin KS-padi...
Hur många PADIS tillverkades totalt av Seiko?
Tror de kommer stå sig väldigt bra då de ligger bra till i pris från början och är tillgänglig för många entusiaster inom prisklassen.
Går ju att pruta lite på list också.Ett par har ju dykt upp.
Jag är i Kalmar och klämde på en hos den lokala urisen. Väckte dock inga känslor så jag avstod köp. Listade typ 4900:- har jag för mig?
Shortsen, vad är det för några? Cool logo!Post swim.
Shortsen, vad är det för några? Cool logo!
Går ju att pruta lite på list också.
Man måste försökaTyvärr inte så mycket. Var precis inkommen, och hon hade koll på att det var en special edition. Jag försökte.
Kolla med klockmäster Fältöversten eller Globen. De hade en kvar i vardera butik tidigare i veckan.Är det någon butik i 08 eller gbg som har kvar någon?
Tack på förhand
Kolla med klockmäster Fältöversten eller Globen. De hade en kvar i vardera butik tidigare i veckan.
Annars har jurawatches i England för beställning. De kommer dock inte in fören insluter på månaden där. Där kostar den ca 4250kr inkl expressfrakt (TNT tror jag)
https://www.jurawatches.co.uk/colle...prospex-padi-special-editions-srpa21k1-so-658
Den bärs inte alls stortEfter att ha klämt på den och läst lite mer så förstår jag inte riktigt hypen? En för stor klocka, utan själ, med stor reklamlogga på urtavlan, som är i serieproduktion? Lite som en Bentley-Breitling? Fast billigare?
Alla gillar olika. Jag tycker en 40mm 5-refsub sitter som en barnklocka.Efter att ha klämt på den och läst lite mer så förstår jag inte riktigt hypen? En för stor klocka, utan själ, med stor reklamlogga på urtavlan, som är i serieproduktion? Lite som en Bentley-Breitling? Fast billigare?
Fint! Var?Padin finns nu att beställa för 400€ från leverantör inom EU. Svårt att låta bli men det börjar bli för mycket i lådorna redan
Fint! Var?
Tackar!Monsterwatches i Holland. Den fanns inne när jag kollade för några dagar sedan men nu var den slutsåld när jag skulle ta fram länken.
Går att regga sin mailadress för att få avisering om när den kommer in igen, man kan även få den med domed sapphire.
http://www.monsterwatches.nl/index.php/product/srpa21-padi-turtle/