• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Release - SEIKO Turtle PADI SRPA21

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Typ....men med sn åsså.....men blir du eljest så skit i det......mest kul....
Säkert askul men jag har inte något annat serienummer än mitt egna. :)

De som vill vara med och tycker att det är ok att det publiceras serienummer, nick och XX/51 får skriva sina uppgifter i info-PMtråden. Jag kan sammansätta och lägga upp om det finns ett intresse. :)
 
image.jpeg

Plötsligt händer det. Boströms ur & guld i Luleå hade ett ex inne. Mkt trevligt bemötande och en lycklig Padi ägare. Kul att få handla lokalt!

Snyggt! Var du orolig att jag lagt vantarna på Norbottenspaddan?
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Säkert askul men jag har inte något annat serienummer än mitt egna. :)

De som vill vara med och tycker att det är ok att det publiceras serienummer, nick och XX/51 får skriva sina uppgifter i info-PMtråden. Jag kan sammansätta och lägga upp om det finns ett intresse. :)

Skriv ut det nu, eller åtminstone mitt nummer. :)
 

demondave

Rolex
Jäklar så tjocka bandstiften var! Inte en chans att få dom genom shark meshet :(
Vad ska man ha för några stift som har något mindre hylsa? Var kan man tänkas hitta det?
 

månljus

Panerai
Undrar hur många NOS Padis som kommer dyka upp i framtiden egentligen. Känns som man läst lite här och där om Padis som ska in i bankfack eller lämnas orörda i någon låda.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Undrar hur många NOS Padis som kommer dyka upp i framtiden egentligen. Känns som man läst lite här och där om Padis som ska in i bankfack eller lämnas orörda i någon låda.
Tror knappast det spelar någon roll. I sneakervärlden är det ganska vanligt att folk köper ett exemplar till vinden och det påverkar inte andrahandsmarknaden nämnvärt.
 

Isodor

Audemars
Hur många PADIS tillverkades totalt av Seiko?

Tror de kommer stå sig väldigt bra då de ligger bra till i pris från början och är tillgänglig för många entusiaster inom prisklassen.
 
Topp