Du menar typ:För att du kan och vill......För att det är kul att millimeterstudera.....självklart ska de som köpt utanför ligga i eget skamset appendix...
1: yonsson
2: Molle
3: Lio.se
Med mera, vill du se en sådan lista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar typ:För att du kan och vill......För att det är kul att millimeterstudera.....självklart ska de som köpt utanför ligga i eget skamset appendix...
Typ....men med sn åsså.....men blir du eljest så skit i det......mest kul....Du menar typ:
1: yonsson
2: Molle
3: Lio.se
Med mera, vill du se en sådan lista?
För att du kan och vill......För att det är kul att millimeterstudera.....självklart ska de som köpt utanför ligga i eget skamset appendix...
Det gick snabbt ☺. Grattis!
Säkert askul men jag har inte något annat serienummer än mitt egna.Typ....men med sn åsså.....men blir du eljest så skit i det......mest kul....
Plötsligt händer det. Boströms ur & guld i Luleå hade ett ex inne. Mkt trevligt bemötande och en lycklig Padi ägare. Kul att få handla lokalt!
Skulle gärna se en bild med meshen monteradSå, utplockad med länk/gummi redo...
Skulle gärna se en bild med meshen monterad
Grymt! Mesh får det bli! Ser j*vligt bra ut.
Annat band....Omega mesh.....
Väldigt bra! Får ta och beställa ett sharkmesh.
Annat band....Omega mesh.....
Säkert askul men jag har inte något annat serienummer än mitt egna.
De som vill vara med och tycker att det är ok att det publiceras serienummer, nick och XX/51 får skriva sina uppgifter i info-PMtråden. Jag kan sammansätta och lägga upp om det finns ett intresse.
#27/52, har som sagt inga serienummer.Skriv ut det nu, eller åtminstone mitt nummer.
Ungefär lika kul som "Projekt Metropolit" eller ett Stasiarkiv.Typ....men med sn åsså.....men blir du eljest så skit i det......mest kul....
Fullt normalt, kör bara!Behöver man psykologhjälp eller terapi om man känner stark dragning till att köpa en till och lägga i en låda inplastad i 20år, eller är det normalt?
Undrar hur många NOS Padis som kommer dyka upp i framtiden egentligen. Känns som man läst lite här och där om Padis som ska in i bankfack eller lämnas orörda i någon låda.
Tror knappast det spelar någon roll. I sneakervärlden är det ganska vanligt att folk köper ett exemplar till vinden och det påverkar inte andrahandsmarknaden nämnvärt.Undrar hur många NOS Padis som kommer dyka upp i framtiden egentligen. Känns som man läst lite här och där om Padis som ska in i bankfack eller lämnas orörda i någon låda.
Var inte det jag syftade på med mitt inlägg.Tror knappast det spelar någon roll. I sneakervärlden är det ganska vanligt att folk köper ett exemplar till vinden och det påverkar inte andrahandsmarknaden nämnvärt.
Snyggt! Var du orolig att jag lagt vantarna på Norbottenspaddan?
Jag läste kanske un det jag ville läsa, ingen aning om vad som hände där.Var inte det jag syftade på med mitt inlägg.
Min går +2 sek på 4.5 dag, måste väl ses som ok
Totalt -10 sekunder på 4 dagar.
Har någon av PADI:sarna lagts ut på köp o sälj ännu???Om det är någon som ånggrar sitt köp så hör av dig!
Lovar största diskretion om det är någon som skäms över att sälja sin KS-padi...