Haha ja. har inte packat upp den igen efter köpet får fixa detLite fel instruktionsbok? Quartz chrono..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja. har inte packat upp den igen efter köpet får fixa detLite fel instruktionsbok? Quartz chrono..
Hur många varv på kronan bör man dra upp denna modellen och vad bör gångreserv ligga på samt gångavvilkelse ?
Snyggt! Isofrane verkligen skriker dykare.
@Molle @Jaggis
Direkt från toaletten med tandkrämsrester, det bjuder jag på.
Blå ISO är mörkblått på ett snyggt sätt. Första gången med ISOfrane. Mjukare än jag trodde. Designen är retrofin.
Som Jaggis sa till mig. Blått passar bra men inte sådär överdrivet matchande som vi kan se ibland. Lite mer stil och klass på något sätt. Finns att se i Bromma om du är sugen.
TackarSaxat från WUS
30 varv bör räcka
The acceptable daily rate for the 4R36 is:
-35/+45 seconds a day,
+/- 30 seconds day isochronism fault,
+/- 30 maximum positional variation,
40 hours power reserve (SPRON110 mainspring).
Tack! Dagsljus oxå please.
@Molle @Jaggis
Direkt från toaletten med tandkrämsrester, det bjuder jag på.
Blå ISO är mörkblått på ett snyggt sätt. Första gången med ISOfrane. Mjukare än jag trodde. Designen är retrofin.
Som Jaggis sa till mig. Blått passar bra men inte sådär överdrivet matchande som vi kan se ibland. Lite mer stil och klass på något sätt. Finns att se i Bromma om du är sugen.
Tycker att det hade varit bra om ISOna hade smalnat av mot spännet. Gjorde inte de från 70-talet det?
22/18 som wjean-gummina är tycker jag är klockrent, har aldrig gillat raka band. Å andra sidan är väl jag ensam i världen om att inte gilla isofrane.Tycker att det hade varit bra om ISOna hade smalnat av mot spännet. Gjorde inte de från 70-talet det?
Dom var snyggare. (Och billigare) ett sådant får det bli. Tack för tipset.22/18 som wjean-gummina är tycker jag är klockrent, har aldrig gillat raka band. Å andra sidan är väl jag ensam i världen om att inte gilla isofrane.
22/18 som wjean-gummina är tycker jag är klockrent, har aldrig gillat raka band. Å andra sidan är väl jag ensam i världen om att inte gilla isofrane.
Älskar färgerna och urtvavlan. Gifter mig dock inte vid storleken och länken... Kör marinblått nato nu och är helt klart bättre... Men, någon som är sugen?
Köpte i butik i måndags 1 aug. Har kvar precis allting inkl kvitto såklart.
Är lite ljusare i verkligheten
Efter att ha gått och småsurat sedan Basel och försökt släppa det solklara misstaget att inte hoppa på gruppköpet var releasetråden inte direkt plåster på såren. Förnekelsetankar som "44 mm är väl ändå lite fläskigt?" Och "den ser nog lite för sportig ut ändå" byttes ut mot rent, djävulskt ha-begär.
Efter att ha sett åtgången på resterande ex och avsaknaden av ebay-utbud dog drömmen emellertid. Tills jag på tillfälligt besök i norr gled in på en Klockbutik och kastade ett getöga mot Seikomontern. Som en käftsmäll! Där fanns den, nyinkommen och till salu. Det krävdes inte överdrivet lång betänketid och nu tynger hon min alldeles för taniga handled (kärleken är blind).
Fenomenal klocka och fantastisk KS-hype.
//Philemon
Inhandlades på Kent i Sundsvall. Mycket bra kundbemötande och service.Vart i norr?
På de 52st? Jag har listan men varför publicera? Inte på serienummer men på vem som köpte vilken av de 52.@yonsson när kommer Padi serienr databasen läggas upp?
Det gick snabbt ☺. Grattis!
Plötsligt händer det. Boströms ur & guld i Luleå hade ett ex inne. Mkt trevligt bemötande och en lycklig Padi ägare. Kul att få handla lokalt!
För att du kan och vill......För att det är kul att millimeterstudera.....självklart ska de som köpt utanför ligga i eget skamset appendix...På de 52st? Jag har listan men varför publicera?