UncleBear
Silver
Det var inte denna leveransen som du var med på???
Jag hoppas denna växer för just nu känns den som en pizza bara gott för stunden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hoppas denna växer för just nu känns den som en pizza bara gott för stunden...
Det där är ju ingen Turtle, det är ju en Starfish.
What the f**k, ät pizzan
Inte en helt ofokuserad blick! Besvarad kärlek.
Vi har ju samma handledsmått. Tycker padin sitter bra storleksmässigt men uppskattar 5 siffriga 40mm också och tycker de är mer optimala till fler tillfällen.Alla gillar olika. Jag tycker en 40mm 5-refsub sitter som en barnklocka.
Snyggt!!!Då är man med i "klubben" då
Nöjd?Då är man med i "klubben" då
Mycket! Grym klocka för den slanten.
Så grymt snyggt med det röda Bonetto, kunde hålla mig längre så nu är det på g.På rött bonetto.
Hmmmm jag måste fått sämsta exemplaren...
Testar flat vent från Bonetto. Jäkla bra gummi men vaniljdoften är inte direkt min grej.
Och @Compiss : -5 sekunder totalt sedan en vecka tillbaka, bättre än min nyruckade BP.
Hmmmm jag måste fått sämsta exemplaren...
Bruksklockan
Sparklockan (orörd)
Byt sparklocka.Hmmmm jag måste fått sämsta exemplaren...
Bruksklockan
Sparklockan (orörd)
Jaha det är hos dig man ska mäta sina ur!Hmmmm jag måste fått sämsta exemplaren...
Bruksklockan
Sparklockan (orörd)
VassegoooooooJaha det är hos dig man ska mäta sina ur!
Btw kan man få en bild på dödskalle ljusstaken eller vad det är i bakgrunden?
Riktigt bra på det röda bandet!
Visst är det bra
Min går absurdt bra, -8 sekunder på 5 dagar. Legat stilla 24h