Ca + 3 sek på 3 dygn
Inom COSC
Kan addera ytterligare 5 sekunder till detta. Alltså 8 sekunder på 6 dygn ungefär.
Är det bäst hittills?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca + 3 sek på 3 dygn
Inom COSC
Kan addera ytterligare 5 sekunder till detta. Alltså 8 sekunder på 6 dygn ungefär.
Är det bäst hittills?
Grattis!
Den sitter som klistrad på mig är otroligt förnöjd med paddan
-1 på typ 5 dygn här.Kan addera ytterligare 5 sekunder till detta. Alltså 8 sekunder på 6 dygn ungefär.
Är det bäst hittills?
-1 på typ 5 dygn här.
Japp!Börjar era skifta datum redan kl 22?
Japp!
1/4 av 11:an börjar dyka just nu
Coolt!
Sköldpaddan vs Ubåtsmannen aka Ostronet
Sköldpaddan köpt 8 agusti togs i bruk 10 Augusti.
Status: Ding i vridningen och länk av.
Ubåtsmannen köpt 24 december 2014 togs i bruk i början av januari 2015. Flest armtimmar i mitt stall och används till allt.
Status: Inga anmärkningar inga dings perfekt och hel länk.
Vinnaren är...
Har inte gjort något speciellt käka lunch och stiftet poppa ut. Om det var det du syftade på!?Vad fan hände där?
Har inte gjort något speciellt käka lunch och stiftet poppa ut. Om det var det du syftade på!?
Bra bilder! Synd på Padin de löser sig, måste vara trumman som expanderat för mycket vid ditsättning. Gällande dingen är den snygg, 149 sådana till och massor av repor så är du hemma!
Sköldpaddan vs Ubåtsmannen aka Ostronet
Sköldpaddan köpt 8 agusti togs i bruk 10 Augusti.
Status: Ding i vridningen och länk av.
Ubåtsmannen köpt 24 december 2014 togs i bruk i början av januari 2015. Flest armtimmar i mitt stall och används till allt.
Status: Inga anmärkningar inga dings perfekt och hel länk.
Vinnaren är...
Det har aldrig hänt mig och jag har ägt rätt många SEIKOs med det länksystemet. Stiftet bör ju vara fel isatt.Har inte gjort något speciellt käka lunch och stiftet poppa ut. Om det var det du syftade på!?
Skall till Klockia i Visby senare idag och prata med dom. Självklart dissar jag inte Seiko för det, men lite snopet.Det har aldrig hänt mig och jag har ägt rätt många SEIKOs med det länksystemet. Stiftet bör ju vara fel isatt.
Där ser man ju att hylsan sitter på fel ställe.
Skall till Klockia i Visby senare idag och prata med dom. Självklart dissar jag inte Seiko för det, men lite snopet.
Tack för det skall säga det till dom! Det var dom som korta länken, tycker dom borde veta bättre, själv har jag noll koll!Där ser man ju att hylsan sitter på fel ställe.
Tack för det skall säga det till dom!
Tack igen, skall korta en länk bit till tänkte jag när jag ändå är där. Får be dom får kolla så att allt är ok innan jag lämnar butiken iaf. Eller skall man slå näven i bordet och spy galla
Förstår inte hur de ens lyckats få dit hylsan på den platsen. Mittdelen av länken har ett litet större hål där hylsan får plats. På bilderna ovan ser du vart hylsan ska sitta.
Med tanke på att du kunde tappat en klocka för 5000kr så vore det ju inte orimligt om du var lite irriterad. SEIKO har haft detta länksystemet väldigt länge. Läge att prata med butikschefen så de inte gör om misstaget på någon annan SEIKO.Tack igen, skall korta en länk bit till tänkte jag när jag ändå är där. Får be dom får kolla så att allt är ok innan jag lämnar butiken iaf. Eller skall man slå näven i bordet och spy galla
Satan vad du gnäller. Med tanke på vad du har för krav på PADIn hade det varit intressant att veta vad du har för krav på en Bratte för 50 papp.Den är ju jäkligt trevlig. Synd bara att den har samma tidsuppfattning som min sambo.
Jag återkommer!Med tanke på att du kunde tappat en klocka för 5000kr så vore det ju inte orimligt om du var lite irriterad. SEIKO har haft detta länksystemet väldigt länge. Läge att prata med butikschefen så de inte gör om misstaget på någon annan SEIKO.
Dessa har faktiskt hylsan i änden av stiftet, så det sitter som det ska. Dock är det svårt att se om hylsan åkt på hela vägen när man monterar tillbaks. Säkert så att de satt hylsan jäms med länkbitens sida och ej hela vägen.
Förstår inte hur de ens lyckats få dit hylsan på den platsen. Mittdelen av länken har ett litet större hål där hylsan får plats. På bilderna ovan ser du vart hylsan ska sitta.
Om du vill använda klockan innan du ska dit så kan du ju pressa dit stiftet mot ett bord, med hylsan på rätt ställe alltså. Då trycks inte stiftet in hela vägen men tillräckligt för att inte stiftet ska kunna lossna.Jag återkommer!
Är du säker? Jag kortade inte min länk själv så jag har faktiskt inte kikat men Prospex har ju haft typen med hylsan i mitten i över 10 år på i princip alla modeller.Dessa har faktiskt hylsan i änden av stiftet, så det sitter som det ska. Dock är det svårt att se om hylsan åkt på hela vägen när man monterar tillbaks. Säkert så att de satt hylsan jäms med länkbitens sida och ej hela vägen.
Satan vad du gnäller. Med tanke på vad du har för krav på PADIn hade det varit intressant att veta vad du har för krav på en Bratte för 50 papp.
Yes, var förvånad själv. Dessa har endast en hylsa på en sida. Andra är ett svarvat "steg" på pinnen. Så här:Är du säker? Jag kortade inte min länk själv så jag har faktiskt inte kikat men Prospex har ju haft typen med hylsan i mitten i över 10 år på i princip alla modeller.
Snyggt ritat! Skönt att jag lade sådan tid på att förklara hur det inte fungerar.Yes, var förvånad själv. Dessa har endast en hylsa på en sida. Andra är ett svarvat "steg" på pinnen. Så här: