• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Release - SEIKO Turtle PADI SRPA21

Hugii

Audemars
20170606_183958.jpg

20170606_184143.jpg
 

Jurutera

Breitling
Hmm... kanske blir ett sådant att pröva till sommaren då också, har även jag en ganska tunn handled (runt 16cm).

allt gott
// Max
 

Zalath

Panerai
Fick hem en ny länk igår. Ett Superjubilee från Strapcode med ratchet.
IMG_20170617_121930.jpg

IMG_20170617_121934.jpg

Bucklan är kanske lite väl tjock, men skön och följsam länk med många länkbitar att ta ur för den som har liten handled. Ratchet-förlängningen fungerar bra också. Fem lägen och den går ut 1,2 cm. Tänker att det är perfekt för en sommarklocka!
IMG_20170617_121940.jpg
 

xmb216bc

Panerai
Fick hem en ny länk igår. Ett Superjubilee från Strapcode med ratchet.
IMG_20170617_121930.jpg

IMG_20170617_121934.jpg

Bucklan är kanske lite väl tjock, men skön och följsam länk med många länkbitar att ta ur för den som har liten handled. Ratchet-förlängningen fungerar bra också. Fem lägen och den går ut 1,2 cm. Tänker att det är perfekt för en sommarklocka!
IMG_20170617_121940.jpg
Snyggt, du har inte lust att läggs ut artikelnumret på länken.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Hur många padi ska säljas denna vecka?? Inflation på K&S :woot: Men vem släpper en för 2.5k till mig, liiite sugen ändå då jag äger den fina tavlan löst... :blackeye:
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
IMG_5345.JPG
Fick min Padi idag köpt här på forumet detta band satt på men tkr det är plastigt och hårt.
Fick med länk och ett nytt Dal1bp samt länk,kanske blir byte antingen Dal1bp eller Bonetto :eek::eek:
 

Kropoth

Cartier
Satte på länken idag för första ggr på 12 mån.....tycker den flyger.....varit mkt lip om den här.....helt oförstående .....
Jag justerade min nyligen, så att låset hamnade mer centrerat och hela länken blev lite tightare. Nu fick jag dock effekten som jag sett andra gått problem med: dykarförlängningen gnager in i handleden. Så som länken var tidigare så märkte jag inte av det, men nu skaver det. Tänker inte ändra tillbaka, utan huden får lära sig. :p
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Jag justerade min nyligen, så att låset hamnade mer centrerat och hela länken blev lite tightare. Nu fick jag dock effekten som jag sett andra gått problem med: dykarförlängningen gnager in i handleden. Så som länken var tidigare så märkte jag inte av det, men nu skaver det. Tänker inte ändra tillbaka, utan huden får lära sig. :p
Huden lär sig inte. Jag har försökt :shifty:
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Lite sugen att testa Padi faktiskt. Vill någon byta mot en sparsamt använd srp777 och en rimlig peng emellan nås jag via pm :)
IMG_1798.JPG
 
Topp