Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör marinblått från ebay. Inget speciellt med det (dock kör jag 20mm istället för 22mm).Vad är det där för ett NATO? Väldigt somrigt och snyggt med en tygrem istället för länken
Okej! Någon speciell anledning till 20mm istället för 22mm? Blir det måhända för presspassat med 22mm på denna modell?Jag kör marinblått från ebay. Inget speciellt med det (dock kör jag 20mm istället för 22mm).
Jag kör 20 bara för att jag tycker det blir snyggare på min "lagom" smala hand.Okej! Någon speciell anledning till 20mm istället för 22mm? Blir det måhända för presspassat med 22mm på denna modell?
allt gott
// Max
Snyggt, du har inte lust att läggs ut artikelnumret på länken.Fick hem en ny länk igår. Ett Superjubilee från Strapcode med ratchet.
Bucklan är kanske lite väl tjock, men skön och följsam länk med många länkbitar att ta ur för den som har liten handled. Ratchet-förlängningen fungerar bra också. Fem lägen och den går ut 1,2 cm. Tänker att det är perfekt för en sommarklocka!
https://www.strapcode.com/store/22m...ratchet-buckle-brush-p-4605.html#.WUreYWjyjIUSnyggt, du har inte lust att läggs ut artikelnumret på länken.
Tackarhttps://www.strapcode.com/store/22m...ratchet-buckle-brush-p-4605.html#.WUreYWjyjIU
Den här är det, SJ med rundade ändlänkar och ratchet för sköldpaddor.
Ge det en månad sen sitter det perffa!Fick min Padi idag köpt här på forumet detta band satt på men tkr det är plastigt och hårt.
Fick med länk och ett nytt Dal1bp samt länk,kanske blir byte antingen Dal1bp eller Bonetto
Tackar det kanske jag borde göra passar ju fint ihop med Padin.Ge det en månad sen sitter det perffa!
Grattis förresten!
Jag justerade min nyligen, så att låset hamnade mer centrerat och hela länken blev lite tightare. Nu fick jag dock effekten som jag sett andra gått problem med: dykarförlängningen gnager in i handleden. Så som länken var tidigare så märkte jag inte av det, men nu skaver det. Tänker inte ändra tillbaka, utan huden får lära sig.Satte på länken idag för första ggr på 12 mån.....tycker den flyger.....varit mkt lip om den här.....helt oförstående .....
Huden lär sig inte. Jag har försöktJag justerade min nyligen, så att låset hamnade mer centrerat och hela länken blev lite tightare. Nu fick jag dock effekten som jag sett andra gått problem med: dykarförlängningen gnager in i handleden. Så som länken var tidigare så märkte jag inte av det, men nu skaver det. Tänker inte ändra tillbaka, utan huden får lära sig.
Det skall börjas i tid!Ja ja. Får väl låta den gå vidare då.
Sumon är fantastisk. Riktigt mycket klocka för prisläget!Länge letat efter sen perfekta klockan,fasen vad jag gillar Padin har nog aldrig varit så nöjd med någon klocka.
Funderar på att köpa mig en Sumo oxå.