Hur har ni löst detta? Super jubilee från strapcode har jag sett men vad finns det mer?
Det behövs somriga PADI bilder nu i höstmörkret.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Personligen gillar jag länken men förstår vad du menar, den är ganska tjock. Jubilee är nog skönast med sina små länkbitar tror jag men annars gillar jag också gummi.Saknar min PADI men inte länken. Den skavde på ett obra sätt.
Hur har ni löst detta? Super jubilee från strapcode har jag sett men vad finns det mer?
Det var dykförlägningen som skavde på insidan av armen på mig. Gummi är mysigt men just PADIn med sin härliga tavla gillar jag bäst på länk.Personligen gillar jag länken men förstår vad du menar, den är ganska tjock. Jubilee är nog skönast med sina små länkbitar tror jag men annars gillar jag också gummi.
Skaffa en Beads of Rice från Yobokies. Grymt skönt och grymt snyggt.Det var dykförlägningen som skavde på insidan av armen på mig. Gummi är mysigt men just PADIn med sin härliga tavla gillar jag bäst på länk.
Hade samma problem med dykarförlängningen.Det var dykförlägningen som skavde på insidan av armen på mig. Gummi är mysigt men just PADIn med sin härliga tavla gillar jag bäst på länk.
Vad väger pjäsen med den länken? Min på endmill blir lite tungt. Kan väga ikväll.Skaffa en Beads of Rice från Yobokies. Grymt skönt och grymt snyggt.
Grymt snygg och stenhård länk!Hade samma problem med dykarförlängningen.
Strapcode endmill
Vad väger pjäsen med den länken? Min på endmill blir lite tungt. Kan väga ikväll.
Skaffa en Beads of Rice från Yobokies. Grymt skönt och grymt snyggt.
Tack för riktigt bra tips! KS när det är som bäst!Hade samma problem med dykarförlängningen.
Strapcode endmill
Saknar min PADI men inte länken. Den skavde på ett obra sätt.
+1Ett tips till: Sharkmesh är väldigt trevligt! Ger en skönt toolig dykar-look!
Snyggt men hade kört sömmarna i rött.Såg den här kombon på Insta igår. Jag gillart! Ska försöka få tag på ett sånt band till sommaren tror jag...
DAL1BPKöpte en SRPA21 igår.
Funderar redan på var man bäst köper ett svart gummi till den?
Känns som gummi blir lite mer somrigt.
Fan jag måste få tummen ur och beställa den där länken till min. Perfekt!Funkar bra på Uncle Seikos 22-16(!) band Z199.
Tråden som vägrar dö, kul! [/QUOTE
Nej, Wjean waffle.Är det orginal gummi??
Funkar bra på Uncle Seikos 22-16(!) band Z199.
Har precis beställt den idag. Den korta varianten får se när den kommer. Strapcode endmill blev för tungt.22-16 måste ju vara optimalt för att få turtle att kännas lite nättare med länk
+1. Och det gick så fort när jag gjorde det att jag inte insåg att det gick ända ner till 16 mm. Får se hur jag gillar det.Har precis beställt den idag. Den korta varianten får se när den kommer. Strapcode endmill blev för tungt.
Då är vi redan 3st som beställt från klocksnack+1. Och det gick så fort när jag gjorde det att jag inte insåg att det gick ända ner till 16 mm. Får se hur jag gillar det.
..och skulle fler få för sig att göra det så får man 10% med koden WISDEAL.Då är vi redan 3st som beställt från klocksnack
Borde bli grymt ju! Bara inte klockan blir för topptung
Har precis beställt den idag. Den korta varianten får se när den kommer. Strapcode endmill blev för tungt.