• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Release - SEIKO Turtle PADI SRPA21

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
IMG_2100.JPG
Saknar min PADI men inte länken. Den skavde på ett obra sätt.
Hur har ni löst detta? Super jubilee från strapcode har jag sett men vad finns det mer?
Det behövs somriga PADI bilder nu i höstmörkret.
 
Senast ändrad:

Julle

Omega
Saknar min PADI men inte länken. Den skavde på ett obra sätt.
Hur har ni löst detta? Super jubilee från strapcode har jag sett men vad finns det mer?
Det behövs somriga PADI bilder nu i höstmörkret.
Personligen gillar jag länken men förstår vad du menar, den är ganska tjock. Jubilee är nog skönast med sina små länkbitar tror jag men annars gillar jag också gummi. :)
AD2E96D5-ECC8-4F35-BC6F-D1B1393621FE.jpeg

8F150380-3AC5-4FE8-B087-D766F9491E4B.jpeg
 

Wendelclark

Breitling
Vet ngn vad tjockleken är på standard glaset? Hade tänkt byta ut mineralglaset mot safir, hittar allt från 2.6 mm till 6 mm på nätet, tänkte bara så man inte behöver byta ngn annan del.
 

d96angl

Cartier
Någon som vet vad gummit på en SRP777K1 har för ref?
Vad är fördelen med DAL1BP jämfört med gummit SRP777K1 levereras med?
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Har precis beställt den idag. Den korta varianten :) får se när den kommer. Strapcode endmill blev för tungt.

Ok, och med korta varianten menas helt enkelt färre länkbitar?

Med lite tunnare handleder är ju Turtle i största laget så för mig flyger det inte alls på originallänk. Det här lät spännande. Vad blev slutnotan med wisdeal koden?
 
Topp