• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Release - SEIKO Turtle PADI SRPA21

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Då var man på väg hem. Vilken kväll! Stort tack till Svante, Yonsson och Molle för ett fantastiskt event. Världsklass!

EDIT: menade förstås på väg till jobbet :D

69F70C78-41E5-4084-9341-FCB8CA2A07F1_zpsuit8qy2x.jpg
 

Marikong

Cartier
2-Faktor
Om man inte fått något liknande, skall man bli orolig?
Det ska du inte, ladda ner postnords app. Lägg in det telenummer du angett, det blir din referens, då hittar appen automatiskt dina paket som skickas med postnord.
Hade jag inte haft appen hade jag fått vänta på en avi på sms från postnord.
 

dnill

Cartier
2-Faktor
Fan vad vackert ordnat! Så ledsen att jag inte kunde hänga på, när man sitter här och kikar på bilderna. Otroligt bra fixat av alla inblandade. Kan tänka mig att det har slukat en hel del tid att fixa ihop nåt sånt här. Världsklass!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Missade PADI-tåget så jag tröstköpte en blå SRP (773) häromdagen i Bangkok. Jag sprang runt en halv dag för att finna en. Just 773 var helt slutsålda på MBK, Paragon och Emporium! Jag köpte till sist den sista på Robinson Asok. Överallt i Bangkok är det jättelika affischer med Seiko Prospex SRP så det verkar som att marknadsföringen fungerat väl och för den blå 773 i synnerhet.
PADI tröst.jpg
 
Topp