Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sedan 1996 för den som inte kan sin bibelMen snälla mån, det är SEIKO-lume. De har haft samma lyspasta sedan Jesus gick i shorts.
Stort tack till Molle, Yonsson och Svante! Min första gtg och lärdomen är att åka kommunalt nästa gång.
Idag skall det dykas, uppskattningsvis hela vägen ner till 1,5m djup......
Paket på väg! Grymt jobbat alla inblandade.
Jesus gick alltså i shorts 96... man lär sig något nytt varje dag på KSSedan 1996 för den som inte kan sin bibel
Det ska du inte, ladda ner postnords app. Lägg in det telenummer du angett, det blir din referens, då hittar appen automatiskt dina paket som skickas med postnord.Om man inte fått något liknande, skall man bli orolig?
Någon som vet hur tillgänglighet och pris är i Hong Kong?
Alla nöjda!
Ledtråden får du här
Vet ej.Tillgänglighet och pris på vad?
Tyska daghjul på de från Klockmaster?
Jajjamen. Favoriten "die" en gång i veckan!Tyska daghjul på de från Klockmaster?
Tre delar, 2 klämhylsor och ett stift. Var försiktig så att inte någon av hylsorna försvinner.Alltså på allvar. Sprintarna till länken i två delar?
Ni som pillade med detta igår, hur göra????
Jupp. Tyska och swahili. Jag gillar tyska.Tyska daghjul på de från Klockmaster?
Tre delar, 2 klämhylsor och ett stift. Var försiktig så att inte någon av hylsorna försvinner.
Det där gjorde Klockmasters urmakare åt oss igår
Lycka till..När jag fick hem min vanliga blåa med samma länk så lyckades jag inte ändra. ☺Alltså på allvar. Sprintarna till länken i två delar?
Ni som pillade med detta igår, hur göra????
Lycka till..När jag fick hem min vanliga blåa med samma länk så lyckades jag inte ändra. ☺