Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
In till akuten för lever transplantation efter igår?
Najs! Har funderat på om jag ska spara den NOS eller använda den. Kan ju vara kul med en tredje pepsi. =)
Vilka språk är det på datumhjulet?
Eng + tyskaSyns inte mina poster? Är det engelskt på vissa?
Jag kör den på Bonetto 300 och är mkt nöjd med det. Finns bilder på det i officiella Seikotråden från i tisdags (om du inte redan sett dem).Nån som har prövat nato/perlon och lite andra gummistrap som vill dela med sig med bilder?
+1 på den. Visste inte att det var Friktionsstift på denna länk, så har suttit och pillat vid köksbordet en bra stund men nu är det klart.Gå till urmakare och justera länken, inget att rekommendera vid köksbordet.
Mitt jubilee kommer från Strapcode.Jubilee eller Oyster. Är det ett val? Tänkte på @Molle's PADI. Jag föredrar Jubilee...
Nähäpp. Ingen Padi idag
Lustigt att @Eurenius som bor 3 mil bort fick sin leverans idag.
Postnord som schabblar antar jag...
Nähäpp. Ingen Padi idag
Lustigt att @Eurenius som bor 3 mil bort fick sin leverans idag.
Postnord som schabblar antar jag...
Jag som är bortrest och kan inte ens hämta ut den!