Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Waawwaawwwwiwo , vacker samling naaanting!
Kör på va fan, och sikta på stålBefria mig från min längtan eller slå spiken i kistan. Min dröm-Jäääger har alltid varit Reverso Grande GMT. Vet att den är större och har en sida för mycket än originalet...men det är min första kärlek och jag tror jag måste äga den någon gång. Vad tycker ni? Btw...är rosé ett bättre alternativ än stål?
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det classique eller GT?
Tack, skönt med lite pepp. Ja stål funkar ju vid fler tillfällen och flyger under radarn samt att den inte repas lika lätt som güldKör på va fan, och sikta på stål![]()
Tycker de tre första handlesskotten säger en del?Befria mig från min längtan eller slå spiken i kistan. Min dröm-Jäääger har alltid varit Reverso Grande GMT. Vet att den är större och har en sida för mycket än originalet...men det är min första kärlek och jag tror jag måste äga den någon gång. Vad tycker ni? Btw...är rosé ett bättre alternativ än stål?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ha ha...det var definitivt spiken i kistan. Att få tummen från självaste @Aurum på klockan man alltid drömt om redan sen tiden jag inte såg skillnad på Sub och GMT. Nu ska jag panta burkar och och baka bröd tills den blir min.Tycker de tre första handlesskotten säger en del?
![]()
![]()
![]()
Tycker Reverson är en modell som är klart snyggast när den bärs mindre.Tycker de tre första handlesskotten säger en del?
![]()
![]()
![]()
Precis, med sin platta baksida ser det lite knasigt ut. När den hållt sin storlek under så många år, varför ska den plötsligt vara så stor?Tycker Reverson är en modell som är klart snyggast när den bärs mindre.
Förstår inte riktigt vad du menar med inlägget? Ser ju galet stor ut?Ha ha ha...det var definitivt spiken i kistan. Att få tummen från självaste @Aurum på klockan man alltid drömt om redan sen tiden jag inte såg skillnad på Sub och GMT. Nu ska jag panta burkar och och baka bröd tills den blir min.![]()
Ha ha jag tolkade dig tvärt om. Trodde du apploderade klockan trots storleken.Förstår inte riktigt vad du menar med inlägget? Ser ju galet stor ut?
Hehe, din framtida klocka och ditt val men tycker att tjockleken och stoleken förstör denna klockas elegans och storhet. Enda jag kan rekommendera är att testa en mindre till långärmat. Själv har jag ju den minsta herrmodellen som någonsin tillverkats.Ha ha jag tolkade dig tvärt om. Trodde du apploderade klockan trots storleken.Mitt fel.
Tack för input. Kan erkänna att jag tycker att 39mm Daytona är den största storlek som ser bra ut på mig. Så jag borde därför undvika Reverso Grande. ...men har en crush på just GMT:n.Tycker Reverson är en modell som är klart snyggast när den bärs mindre.
Du har en poäng, och jag suger upp din och alla andras åsikter som en svamp. Jag tycker också att mindre klockor överlag är mer eleganta. Men ex trots att jag hatar VC för att min Overseas Dualtime är 42mm tycker jag för mycket om klockan för att låta bli.Hehe, din framtida klocka och ditt val men tycker att tjockleken och stoleken förstör denna klockas elegans och storhet. Enda jag kan rekommendera är att testa en mindre till långärmat. Själv har jag ju den minsta herrmodellen som någonsin tillverkats.
Magisk!!!!Köpenhamn-Reverso.![]()
GT. Grymt nöjd med den.Är det classique eller GT?
Reverso GT är verkligen en perfekt reskamrat. Tillräckligt avslappnad på struts för att kunna turista dagtid i lediga kläder samtidigt som den funkar utmärkt till middagaskavaj.Magisk!!!!
Befria mig från min längtan eller slå spiken i kistan. Min dröm-Jäääger har alltid varit Reverso Grande GMT. Vet att den är större och har en sida för mycket än originalet...men det är min första kärlek och jag tror jag måste äga den någon gång. Vad tycker ni? Btw...är rosé ett bättre alternativ än stål?
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt fin.Hemma efter midsommar i Kongo, längtade efter henne så nu får hon vara i rotation någon dag. Perfektion
![]()
Tack, just nu kör jag reverson och R216570. Storleksmässigt är det ju en gigantisk skillnad med jag gillar den här. Reverso Grande 976. Den är 30mm bred vilket är stort i Reverso mått men precis lagom på mina armar.Riktigt fin.
Den är ju underbar! Behåll den !![]()
![]()
Funderar starkt på att sälja/byta, då vi inte klickat helt 100. Trodde verkligen vi hade en framtid ihop
Eller vad säger expertpanelen?
Perfektion. Den kan du inte sälja. Min hälsar till storebror![]()
![]()
Funderar starkt på att sälja/byta, då vi inte klickat helt 100. Trodde verkligen vi hade en framtid ihop
Eller vad säger expertpanelen?