• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

-RI-

Köpt en bulova lunar av denna herre, allt var helt kanon, kommunikation, snabbhet, paketerat och skick som utlovat.
Helnöjd!

Köpte en Squale av trådskaparen @-RI- snabbt, smidigt och precis som beskriven, jag är mycket nöjd.

helt klart en GG

Köpte precis en Sinn av herrn och det var nog smidigaste köpet på klocksnack än så länge. Bra kommunikation och snabb leverans av en fantastisk klocka.

Skickade en Explorer till -RI- och fick en Submariner i retur. Fantastiskt smidigt och trevligt på alla sätt. Rekommenderas varmt.

Bytte en klocka f2f med @-RI- (55-60k) allt gick super smidigt, det var grymt kallt ute men man fick varmt bemötande! 100% GG.

Köpt klocka på distans från @-RI-
Trevlig i sin kommunikation, ärlig och målande i sin beskrivning av klockan, snabbt & bra pakteterad leverans.
Visserligen inget tvivel med tanke på hans historik men jag kan enbart instämma, helt klart en good guy!

Köpte en Tudor Black Bay GMT av Robert. Väldigt fin klocka och allting stämde överens med hans beskrivning. Skickades inom 24 tim från att pengar swishats och kom i ett väl vaderat paket. 100% GG
Kommer säkerligen göra fler affärer med Robert i framtiden.

Gjorde en bytes affär med @-RI- på distans snabbt, smidigt och en trevlig konversation gör gärna affärer med han igen.

Sålde till trådskaparen!
Hur bra som helst! Trevlig och tydlig i första kommunikation, och lika bra F2F. Reko rakt igenom, hoppas vi får anledning att göra affär ihop framöver.

Gjort affär med @-RI- f2f 100% reko.
Bra kommunikation och snabb affär, hamnar också på min Goodguy lista och gör gärna fler affärer om tillfälle ges. :)

Ytterligare ett byte med @-RI- :)
Klocksnacks trevligaste och smidigaste snubbe, dvs 10 av 10 poäng.
Raka rör och lättsam att ha och göra med, rekommenderas.

Gjort ytterligare två köp. Ett nu i veckan och ett för några månader sedan som jag har glömt att skriva om.

2 x Sinn och som vanligt väldigt snabbt skickat, väl paketerat och med trevligt surr som grädde på moset. Toppsäljare :)

Köpte precis en klocka i den övre prisklassen f2f.
Otroligt snabb och bra kommunikation från start till mål.
100% GG

Sålt ett par dofter till denne goodguy. Väldigt smidig affär som jag gärna gör fler utav i framtiden.

Tillbaka
Topp