Echo Delta
Guld
En som nämns för sällan är ju 067, grymt snygg och passar som 055 de flesta handleder
![]()
Den där med antingen en länk i rosé eller nya banden från RM067 i NTPT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En som nämns för sällan är ju 067, grymt snygg och passar som 055 de flesta handleder
![]()
Så 85k euro var okej vettigt med andra ord. Titan ska det ju absolut vara, även om man har förkärlek till rose vissa varma perioder om året.Ja den är alldeles för krallig för min handled, men grymt snygg.
Skulle säga runt miljonen för 011-01+02 och sen några hundratusen till för 011-03. Sist jag kollade var priserna för titan och roséguld ganska lika, och tycker egentligen den gör sig bäst i titan, RM ska vara lätta
Tror att man ska köpa dessa på auktion och ha tålamod, ibland går de rätt billigt
Den där är svinsnygg. Aldrig sett irl, men ser ju rätt platt och bra ut. Måste läsa i bokenEn som nämns för sällan är ju 067, grymt snygg och passar som 055 de flesta handleder
![]()
Så magiskt bra..
Den är ju rätt rolig, men det känns som att man hade kunnat göra mycket mer än ett svart case faktiskt. Även om det såklart ramar in all färg och får det att se rent ut. Kronan är iallafall det som förstör mycket för mig även om jag lekt med sånt där större delen av mitt liv.Finns det någon RM klocka man har dreglat över ett par gånger så måste jag säga att det är den här. Personligen tycker jag det är den fetaste av dom fetaste RM klockorna. Ja, kan nästan vara den fetaste klockan jag vet.
Inge mindre än RM 68-01
![]()
Här har vi en liten snabb video som jag tycker sammanfattar några roliga frågor. Och väldigt fint in klipp på när dom arbetar med klockan. Måste säga bara vilket hantverk målaren gör, all kärlek till han.
Vad tycker ni?
Obs lånade bilden från nätet
Den är ju rätt rolig, men det känns som att man hade kunnat göra mycket mer än ett svart case faktiskt. Även om det såklart ramar in all färg och får det att se rent ut. Kronan är iallafall det som förstör mycket för mig även om jag lekt med sånt där större delen av mitt liv.
@Miami är helt såld på den där vad jag minns.
Den är ju rätt rolig, men det känns som att man hade kunnat göra mycket mer än ett svart case faktiskt. Även om det såklart ramar in all färg och får det att se rent ut. Kronan är iallafall det som förstör mycket för mig även om jag lekt med sånt där större delen av mitt liv.
@Miami är helt såld på den där vad jag minns.
Korrekt!
Kronan är det ända som är lite trist men jag hade överlevt ändå
Bild?Har ni hört talas om "azad watches"? de är väldigt lika RM
Aldrig hört, Googlade. Är allt stensatt haha?Har ni hört talas om "azad watches"? de är väldigt lika RM
vet inte så mycket om den, såg en fighter i ufc bära en, de har ganska många ambassadors tex 50 cent mmAldrig hört, Googlade. Är allt stensatt haha?
vet inte så mycket om den, såg en fighter i ufc bära en, de har ganska många ambassadors tex 50 cent mm
Aldrig hört, Googlade. Är allt stensatt haha?
Inte jag heller hahaha![]()
![]()
![]()
Njae. Inte ett fan...
Så gäller det nästan alla märken nu.. speciellt AP/Patek och RM..Trist att man ej slog till back in the days och var för feg.![]()
Dock lite skillnad på att våga köpa klockor för 300k och uppåt från AP, Patek och Rolex jämfört med ett ”nytt” märke som RM. Tycker jag. Men Risk/Reward såklart.Så gäller det nästan alla märken nu.. speciellt AP/Patek och RM..
Jaddå absolut är det skillnad, men om man ser på den procentuella skillnaden i ökning sår det nog snarlika siffror, dock så är ju skillnaden i dollar och kronor rätt rejälDock lite skillnad på att våga köpa klockor för 300k och uppåt från AP, Patek och Rolex jämfört med ett ”nytt” märke som RM. Tycker jag. Men Risk/Reward såklart.
Urk det där såg ut som nått från ur & penn och Disney.![]()
![]()
![]()
Njae. Inte ett fan...
Bara 300k..Urk det där såg ut som nått från ur & penn och Disney.
Verkligen.. de har haft en jävla kurva uppåt senaste åren. Men som du skrev i nästa inlägg är det ju rätt obehagligt att ”chansa” med så mycket pengar. Man har ju lärt sig vid det här laget att keepers inte existerar. HeheTrist att man ej slog till back in the days och var för feg.![]()
RMs safirmodeller är coola så in i helvete. Men också typ dyrast.![]()
Jag börjar uppskatta RM mer och mer med tiden, tycker dem kan vara ganska häftiga.
Just denna modell gillar jag![]()
![]()
Jag börjar uppskatta RM mer och mer med tiden, tycker dem kan vara ganska häftiga.
Just denna modell gillar jag![]()
Just den där (56-02) tror jag kostade över 2m dollar när den släpptes. Kostar med väldigt stor sannolikhet ännu mer nu.RMs safirmodeller är coola så in i helvete. Men också typ dyrast.
RMs safirmodeller är coola så in i helvete. Men också typ dyrast.
Just den där (56-02) tror jag kostade över 2m dollar när den släpptes. Kostar med väldigt stor sannolikhet ännu mer nu.