Sjukaste jag sett. Inte vad jag förväntade mig.Certet ska se ut precis så..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukaste jag sett. Inte vad jag förväntade mig.Certet ska se ut precis så..
Stämmer bra, centret ska se ut så. Inte mycket för världen men även Pateks cert är bara ett A4 papper.Sjukaste jag sett. Inte vad jag förväntade mig.
Förväntade mig typ ett hologram. Total besvikelse. Nej men. Trodde nog mer än på ett utskrivet A4Stämmer bra, centret ska se ut så. Inte mycket för världen men även Pateks cert är bara ett A4 papper.
Håller modem att det ser lite amatörigt utFörväntade mig typ ett hologram. Total besvikelse. Nej men. Trodde nog mer än på ett utskrivet A4![]()
Service brukar väl anses billigt i förhållande till vad klockan kostar.Förstod inte alls grejen förut men RM har börjat kännas jäkligt tilltalande helt plötsligt.. känns som ett naturligt steg hela vägen ner i fördärvet. Är det vansinnigt höga servicekostnader generellt lr?![]()
Service brukar väl anses billigt i förhållande till vad klockan kostar.
JAAAPaketöppning?
![]()
”Herrmodell”!?Testade den enda herrmodellen de hade inne.
![]()
Syftar du du på att den är strösslad? För det är en stor klocka.
”Herrmodell”!?
Yup. Strösslade klockor är inte manligt kodadeSyftar du du på att den är strösslad? För det är en stor klocka.
"okej"Yup. Strösslade klockor är inte manligt kodade
Förmodar att du förstår att det är fel, men är okey att personligen tycka så. Inte många som vill eller har råd till det. Jag tycker det kan vara grymt.Yup. Strösslade klockor är inte manligt kodade
Men du kan väl inte mena att den är manligt kodad? Inte i traditionell mening i alla fall. Skulle tro att en kvinna är mer trolig att vilja bära den än en man.Förmodar att du förstår att det är fel, men är okey att personligen tycka så. Inte många som vill eller har råd till det. Jag tycker det kan vara grymt.
Vad spelar det för roll? Det är 2019, vad som är kodat till vad är väl rätt brett idag.Men du kan väl inte mena att den är manligt kodad? Inte i traditionell mening i alla fall. Skulle tro att en kvinna är mer trolig att vilja bära den än en man.
Helt ok. Just därför menar jag det inte är ett herrur.Vad spelar det för roll? Det är 2019, vad som är kodat till vad är väl rätt brett idag.
Törs man så törs man tänker jag.
Vet inte varför du ska koppla det till kön. Det har alltid funnits smycken/klockor för herrar med diamanter. Vanligare i vissa kulturer än andra.Men du kan väl inte mena att den är manligt kodad? Inte i traditionell mening i alla fall. Skulle tro att en kvinna är mer trolig att vilja bära den än en man.
Varför skulle dom annars tillverka en herrmodel med diamanter?Men du kan väl inte mena att den är manligt kodad? Inte i traditionell mening i alla fall. Skulle tro att en kvinna är mer trolig att vilja bära den än en man.
Det var inte jag som kallade det ett ”herrur”. Ser det som könsneutralt.Vet inte varför du ska koppla det till kön. Det har alltid funnits smycken/klockor för herrar med diamanter. Vanligare i vissa kulturer än andra.
Skulle jag könskoda det skulle jag kalla det ”ett ovanligt stort damur”. Tänk stilettklackade skor i storlek 48 fast tvärtom.Varför skulle dom annars tillverka en herrmodel med diamanter?
Min dröm att hitta några som passar..Skulle jag könskoda det skulle jag kalla det ”ett ovanligt stort damur”. Tänk stilettklackade skor i storlek 48 fast tvärtom.
Bryt inga ben!Min dröm att hitta några som passar..![]()
Men du kan väl inte mena att den är manligt kodad? Inte i traditionell mening i alla fall. Skulle tro att en kvinna är mer trolig att vilja bära den än en man.
Intressant att du efter drygt ett års medlemskap och 250 inlägg talar för hela forumet. Eller så kanske du avsåg att säga: "JAG tycker inte att klockor med diamanter är manligt....Yup. Strösslade klockor är inte manligt kodade