Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Praktiskt! Du har väl en arsenal av prylar hemma så du i princip kan intensivvårda dig själv om det skulle behövas? (Hoppas du slipper det)Härlig trådstart @Affe och tack för omtanken!!
Tack också till alla andra som skickat hälsningar.
Bevisligen gjorde jag rätt som bad dig vara vikarie. Vaknade strax innan 9..Faktiskt första morgonen på länge som inte kudden är fuktig av febersvett!! Ingen klocka än så länge men min nya polare visar ju tid också som ni ser!!
![]()
ALLA borde ha en monitor hemma i pandemitider!! Köp en! Jag vet en bra kran!! ;-)
Skämt åsido. Vi har mått relativt bra ett par dagar men febern kommer tillbaka på kvällarna. Låt oss hoppas att vi slipper den ikväll.
Ta hand om er och @Affe stort grattis till det riktiga jobbet!!!