• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin´s FREDAGSTRÅD™ 14/5 , Approved By RicVin!

Bra trådstart @Affe och grattis till nya jobbet! Hoppas du blir bättre snart @RicVin och att vi får se dig i tråden lagom till Gin o'clock 🍸
Trevlig fredag alla!
20210514_082532.jpg

Ha en härlig helg gott folk och ta hand om er.
@Affe stort grattis till nya giget.
@RicVin krya på er
249273CD-BB59-4F5B-9F05-6FBEF9D7A52B.jpeg

Stort TACK, ska bli riktigt kul att få rutiner igen!

Ajajaj, @RicVin med bättre tre fjärdedelar får krya på sig! 💪 Grattis och lycka till med nya jobbet också @Affe! ✌️

Ha en riktigt härlig fredag alla KSare! 😊
PSX_20210514_072638.jpg

Tackar, Tackar, kommer att bli bästa sommaren på länge 😬!

Trevlig helg alla och hoppas det blir fint väder!
Grattis till nya jobbet @Affe!
16209705572648146481690346498987.jpg

Tackar 🤘🏼!

Hoppas ni kryar på er snabbt @RicVin grattis till nytt jobb @Affe och Trevlig helg alla fina klocksnackare!
077E6A81-949A-4306-9E3A-F7DAC1C02A6F.jpeg

Tack snälla 😁!

Bra trådstart @Affe och grattis till nya jobbet! Hoppas du blir bättre snart @RicVin och att vi får se dig i tråden lagom till Gin o'clock 🍸
Trevlig fredag alla!
20210514_082532.jpg

Tack som Fan mannen, känns riktigt inspirerande att få göra folk glada förhoppningsvis 👊🏼!

3246F68A-3827-4014-9D79-7AAB6AF43A06.jpeg
1C2553CC-6A9F-4379-A15F-8EFC6E7E387F.jpeg

Härlig trådstart @Affe och tack för omtanken!!
Tack också till alla andra som skickat hälsningar.
Bevisligen gjorde jag rätt som bad dig vara vikarie. Vaknade strax innan 9..:) Faktiskt första morgonen på länge som inte kudden är fuktig av febersvett!! Ingen klocka än så länge men min nya polare visar ju tid också som ni ser!!
786A74CA-21CB-43BE-A3DA-AB6AE40CE4D9.jpeg

ALLA borde ha en monitor hemma i pandemitider!! Köp en! Jag vet en bra kran!! ;-)

Skämt åsido. Vi har mått relativt bra ett par dagar men febern kommer tillbaka på kvällarna. Låt oss hoppas att vi slipper den ikväll.
Ta hand om er och @Affe stort grattis till det riktiga jobbet!!!

God förmiddag KS och varmt och broderligen grattis till jobbet @Affe , då var även jag vaken och igång. Ska förhoppningsvis få ner båten i dag, får se om allt är klart bara.
BDA0A84B-4F81-489B-8862-D704EF453EEE.jpeg

@RicVin hoppas farbror mår lite bättre om inte annat kanske Dr @Denke kan skriva ut något (🔺) som verkligen hjälper, han går ju sin egen väg som du vet.
trevlig helg!!!

Vad är det som händer! När @Affe startar fredagstråden så går man snällt in i omklädningsrummet och spänner på sig klockan och fotar. Det är ett gissel att vara klockintresserad och jobba i livsmedelsindustrin, inga klockor tillåtna på arbetsplatsen.
Inte för att förringa dagens trådstartares insats men av naturliga skäl hoppas vi på snabbt tillfrisknande och comeback för @RicVin nästa vecka.
377ED22A-EFCC-4515-8727-2905A4EB6C38.jpeg

Härlig trådstart @Affe och tack för omtanken!!
Tack också till alla andra som skickat hälsningar.
Bevisligen gjorde jag rätt som bad dig vara vikarie. Vaknade strax innan 9..:) Faktiskt första morgonen på länge som inte kudden är fuktig av febersvett!! Ingen klocka än så länge men min nya polare visar ju tid också som ni ser!!
786A74CA-21CB-43BE-A3DA-AB6AE40CE4D9.jpeg

ALLA borde ha en monitor hemma i pandemitider!! Köp en! Jag vet en bra kran!! ;-)

Skämt åsido. Vi har mått relativt bra ett par dagar men febern kommer tillbaka på kvällarna. Låt oss hoppas att vi slipper den ikväll.
Ta hand om er och @Affe stort grattis till det riktiga jobbet!!!
Praktiskt! Du har väl en arsenal av prylar hemma så du i princip kan intensivvårda dig själv om det skulle behövas? (Hoppas du slipper det)

Tack @Affe för att du ville axla @RicVin mantel denna fredag. Hoppas verkligen att Ricvin med familj snart ska få må bättre. Denna pandemi tär djupt i oss alla oavsett om vi blir smittade eller inte. Mentalt har det här året varit jobbigt, men nu har jag fått min första spruta så lite säkrare känner jag mig. Hoppas verkligen att vi snart ska komma ur den sociala tvångströjan så vi kan bete oss som folk igen. En annan sak, hoppas verkligen att du Affe får igång din firma med att laga gamla fönster. Rent kulturhistoriskt behöver vi dig och din pensel och all din kunskap om byggnadsvård. Hoppas att du snart ska känna dig bättre @RicVin. Trevlig fredag alla klock-🤗 och vardagshjältar.

CD101FFC-DB72-40BA-BB07-385B2CA90E6C.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp