Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TACKAR, tror att den satt rätt så OK, om än att den var lite trög i starten! Såklart farbror, här på KS så bryr vi oss om varandra, och det låter riktigt bra att ni är på gång till en normal hälsa! Hehe...då hör jag av mig till dig när jag behöver en monitor! Tack igen, JO, det ska bli riktigt trevligt att få en normal vardag igen med rutiner etc.
TACKAR!
Stort tack Broder, ska bli skönt att få jobba arselet av sig igen, elelr vi får hoppas på det, för jobbet verkar vara riktigt soft!
Tack snälla!
Tackar, Tackar...har saknat att få värma matlådornas i mikron!
Tackar, det kan behövas, har man otur så kan det hända massor av skit innan man hunnit bli varm i kläderna, skulle vara min vanliga otur att det blir något VVS fel och man står där som ett fån och får ringa någon VVS-firma istället.
Stort TACK!
Hehe...det vet du Dude!
TACKAR, gött och höra!
Tackar...kul att man lyckas ibland!
TACKAR, TACKAR...känns riktigt bra, tyvärr är väl lönen inte så bra, som man varit van vid, så att man har råd att köpa en ny klocka den närmaste tiden. I och för sig så beror det ju på vilken klockan man köper!
Skulle vilja säga båda, Hehe...skojar bara, fönstret ser modernt ut, med tanke på att rutan var så stor! Men om du skrapar bort färgen i varje hörn och du ser att fönsterbågen är pluggad istället för limmad, så är det bra grejer! Sen beror det väl på vad man ska ha fönstret till, ska man använda det till att göra växthus så funkar det än då...
Tackar! Pratade med Kim, med lite tur så kanske vi blir kollegor till hösten! Tydligen så skulle det rasa in massor av jobb i slutet på augusti!
Jag och katten skickar en tanke till Musen och hans hjärta @Affe samt önskar Ricvin krya på dig!
Trevlig helg alla ni andra glada klocksnackare!
![]()
Oh yes. Äntligen gin o’clock efter dagens snickeri-övningar och middagslagande. Provar en, för mig, ny gin. Luktar iaf lovande.
Grattis till jobbet @Affe!! Glömde skriva det i första inlägget, men bättre sent än aldrig.
![]()
Helvete!!!! Gud va sugen jag blev nu fast jag knappt känner lukt och smak!!!Hoppas på ett slut på detta covid-elände....
Känner att kolesterolet kan jag iaf se som ett mindre problem - så god helg klockvänner!
![]()
![]()
![]()
Det kommer det kommer - håll utHelvete!!!! Gud va sugen jag blev nu fast jag knappt känner lukt och smak!!!
Utnyttja tillfället, drick upp sådant i barskåpet som ingen vill ha.Testade smaklökar och snok med en vattnad Ardbeg. Kunde förnimma ett uns rökighet via näsan. I munnen smakade det enbart sött och alkoholstarkt... Better luck next time...
![]()