• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin´s FREDAGSTRÅD™ 14/5 , Approved By RicVin!

Stort TACK, ska bli riktigt kul att få rutiner igen!

Tackar, Tackar, kommer att bli bästa sommaren på länge 😬!

Tackar 🤘🏼!

Tack snälla 😁!

Tack som Fan mannen, känns riktigt inspirerande att få göra folk glada förhoppningsvis 👊🏼!

3246F68A-3827-4014-9D79-7AAB6AF43A06.jpeg
1C2553CC-6A9F-4379-A15F-8EFC6E7E387F.jpeg

Solvändan! Mycket bra!

TGIF!! Äntligen.
Och dessutom klämdag och strålande väder. Riktigt grymt. Då passar vi på att snickra lite altan i värmen. Perfekt för att få GTn att smaka ännu bättre ikväll 😀
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg.
Sist, men verkligen inte minst, krya på dig @RicVin !!
2FB71BD7-C023-4494-9433-992E6F5BB4DB.jpeg

Härlig trådstart @Affe och tack för omtanken!!
Tack också till alla andra som skickat hälsningar.
Bevisligen gjorde jag rätt som bad dig vara vikarie. Vaknade strax innan 9..:) Faktiskt första morgonen på länge som inte kudden är fuktig av febersvett!! Ingen klocka än så länge men min nya polare visar ju tid också som ni ser!!
786A74CA-21CB-43BE-A3DA-AB6AE40CE4D9.jpeg

ALLA borde ha en monitor hemma i pandemitider!! Köp en! Jag vet en bra kran!! ;-)

Skämt åsido. Vi har mått relativt bra ett par dagar men febern kommer tillbaka på kvällarna. Låt oss hoppas att vi slipper den ikväll.
Ta hand om er och @Affe stort grattis till det riktiga jobbet!!!

TACKAR, tror att den satt rätt så OK, om än att den var lite trög i starten! Såklart farbror, här på KS så bryr vi oss om varandra, och det låter riktigt bra att ni är på gång till en normal hälsa! Hehe...då hör jag av mig till dig när jag behöver en monitor 😂! Tack igen, JO, det ska bli riktigt trevligt att få en normal vardag igen med rutiner etc.

Grattis till jobbet @Affe , krya på dig @RicVin och trevlig helg!
CF615C31-D9BC-4E27-8755-532AB9806EB7.jpeg

TACKAR :)!

God förmiddag KS och varmt och broderligen grattis till jobbet @Affe , då var även jag vaken och igång. Ska förhoppningsvis få ner båten i dag, får se om allt är klart bara.
BDA0A84B-4F81-489B-8862-D704EF453EEE.jpeg

@RicVin hoppas farbror mår lite bättre om inte annat kanske Dr @Denke kan skriva ut något (🔺) som verkligen hjälper, han går ju sin egen väg som du vet.
trevlig helg!!!

Stort tack Broder, ska bli skönt att få jobba arselet av sig igen, elelr vi får hoppas på det, för jobbet verkar vara riktigt soft 😝!

Fredag :) Trevlig helg KS, krya @RicVin o grattis @Affe !
936FA8CB-8579-4977-8974-877C9DB46DB6.jpeg

Tack snälla!

Trevlig helg :) Krya på er @RicVin & Co och grattis till jobbet @Affe

20210514_075310.jpg

Tackar, Tackar...har saknat att få värma matlådornas i mikron!

Krya på dig @RicVin ! Och stort lycka till @Affe ! Och trevlig helg resten av KS!
20210514_101029.jpg

Tackar, det kan behövas, har man otur så kan det hända massor av skit innan man hunnit bli varm i kläderna, skulle vara min vanliga otur att det blir något VVS fel och man står där som ett fån och får ringa någon VVS-firma istället 😂.

Trevlig helg och grattis till nya jobbet @Affe!!!
8516539E-3C38-4A80-9251-7B8CEC8489C2.jpeg

Stort TACK!

Härligt trådstart allas vår goe @Affe! ☀️🥰

Önskar alla Klocksnackare en underbar fredag och en magisk helg! Och krya på er familjen @RicVin 🙏🏼
2309C869-C83D-4155-9B73-4F2F7394C632.jpeg

Hehe...det vet du Dude ✌️;)!

Det gjorde du bra @Affe och krya på dig @RicVin.
Kaffe i husvagnen och solen skiner.
Nu blir det klippa gräs då det vuxit som fasen på säsongsplatsen.
8362CCAA-9FB9-4321-A37A-77DDAF90DBD7.jpeg

TACKAR, gött och höra :cigar:!

Trevlig helg på er!
Krya på er @RicVin och härlig trådstart @Affe
83B52469-E481-4369-9764-7832AAACDE1C.jpeg

Tackar...kul att man lyckas ibland 🤪!

Ledig fredag då blir det mysbrallor och guldklocka :happyhappy: Grattis till nya jobbet @Affe! Nytt jobb är ju en bra anledning att skaffa ny klocka dessutom....:happyhappy: Trevlig fredag och helg KS!
2BD05A9C-3438-4D54-91B7-59E1C4EF66FA.jpeg

TACKAR, TACKAR...känns riktigt bra, tyvärr är väl lönen inte så bra, som man varit van vid, så att man har råd att köpa en ny klocka den närmaste tiden. I och för sig så beror det ju på vilken klockan man köper 😁!

Nu så!! Monitorn bortkopplad och klocka på armen!!
1762C3A4-3068-4237-A257-1C507D52AF3C.jpeg

Vad säger du @Affe ? Lika bra att skrota va?...
Alltså fönstret inte Seikon :)

Skulle vilja säga båda, Hehe...skojar bara, fönstret ser modernt ut, med tanke på att rutan var så stor! Men om du skrapar bort färgen i varje hörn och du ser att fönsterbågen är pluggad istället för limmad, så är det bra grejer! Sen beror det väl på vad man ska ha fönstret till, ska man använda det till att göra växthus så funkar det än då...

Grattis @Affe till jobbet! Trevlig helg.

Tackar! Pratade med Kim, med lite tur så kanske vi blir kollegor till hösten! Tydligen så skulle det rasa in massor av jobb i slutet på augusti!

Senast ändrad:
Vad är det som händer! När @Affe startar fredagstråden så går man snällt in i omklädningsrummet och spänner på sig klockan och fotar. Det är ett gissel att vara klockintresserad och jobba i livsmedelsindustrin, inga klockor tillåtna på arbetsplatsen.
Inte för att förringa dagens trådstartares insats men av naturliga skäl hoppas vi på snabbt tillfrisknande och comeback för @RicVin nästa vecka.
377ED22A-EFCC-4515-8727-2905A4EB6C38.jpeg
Måste bara säga att det var en riktigt snygg G -shock som du har! Lätt värt din ansträngning att gå ut och ta kort ;)

Tillbaka
Topp